ccrider160 Geplaatst: 31 mei 2022 Geplaatst: 31 mei 2022 Ik heb vu+solo 2 en steeds blokjes in beeldvroeger GI en geen problemen Hoe komt dat? Upgrade ?coaxkabel?schotel geeft goed signaal! Kop schotel????
minplus Geplaatst: 31 mei 2022 Geplaatst: 31 mei 2022 Ik vrees dat de goegemeente hier meer info nodig heeft over het hoe en wat voor zinnig advies. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Moderator ceesv Geplaatst: 31 mei 2022 Moderator Geplaatst: 31 mei 2022 Om te beginnen is het handig om te weten of die schotel in Antwerpen staat, of 2.000 km zuidelijker. 2 uren geleden, ccrider160 zei: vroeger GI en geen problemen Ik weet niet wat je hier bedoelt, GI? wat betekent dat? Heb je die blokjes op alle programma's of alleen op gecodeerde zenders? Om welke zenders gaat het? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 31 mei 2022 Geplaatst: 31 mei 2022 En welke satellieten en is er een boom groter geworden in de tuin en... 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen