Jan Ambers Geplaatst: 1 juni 2022 Geplaatst: 1 juni 2022 Een vriend vroeg me onlangs of ik z'r radio kon repareren, een 6j oud toestel. Model zoals uit Aldi. Ik vermoed gelet op zijn ouderdom, een DAB toestel en geen DAB+ Indien het een DAB toestel betreft, valt daar nog iets mee aan te vangen of te upgraden naar DAB+ ? Of is het vuilbak?
Moderator ceesv Geplaatst: 1 juni 2022 Moderator Geplaatst: 1 juni 2022 DAB is einde toepassing. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
mereltje Geplaatst: 1 juni 2022 Geplaatst: 1 juni 2022 In Engeland gebruiken ze nog dab, misschien kennissen daar 📦 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Noordzee Geplaatst: 1 juni 2022 Geplaatst: 1 juni 2022 4 uren geleden, Jan Ambers zei: Een vriend vroeg me onlangs of ik z'r radio kon repareren, een 6j oud toestel. Model zoals uit Aldi. Ik vermoed gelet op zijn ouderdom, een DAB toestel en geen DAB+ Indien het een DAB toestel betreft, valt daar nog iets mee aan te vangen of te upgraden naar DAB+ ? Of is het vuilbak? Weet je wel zeker dat het geen DAB+-radio is? In Nederland wordt DAB+ al sinds 2013 gebruikt. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Jan Ambers Geplaatst: 2 juni 2022 Auteur Geplaatst: 2 juni 2022 Zojuist merk en type ontvangen: merk: EnVivo Type: PO-1465 dit is een internetradio Ondertussen een nieuwe modem geinstalleerd en nieuwe laptop met win-10..... Ik vermoed dat er geen DAB+ mogelijk is en is er mogelijkheid om de radio via wifi op internet aan te sluiten?
Moderator ceesv Geplaatst: 2 juni 2022 Moderator Geplaatst: 2 juni 2022 Het is een fm/internet radio, en heeft nooit de mogelijkheid gehad DAB of DAB+ te ontvangen. https://www.gebruikershandleiding.com/Envivo-1465/preview-handleiding-840541.html In de handleiding staat hoe je de radio verbindt met het internet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Psychosammie Geplaatst: 2 juni 2022 Geplaatst: 2 juni 2022 Maar volgens Jan is de radio dood. Of niet? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Jan Ambers Geplaatst: 2 juni 2022 Auteur Geplaatst: 2 juni 2022 Ik ga proberen de radio en AB en kabels bij mij te krijgen, maar we wonen 30km van elkaar... Zodra de radio hier is check ik die uit....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen