RicardoBelli Geplaatst: 2 juni 2022 Geplaatst: 2 juni 2022 Halo forum leden , heeft er al iemand ervaring met een mono blok airco .mvg Ricardo
RicardoBelli Geplaatst: 4 juni 2022 Auteur Geplaatst: 4 juni 2022 Het gaat om type innova 2.0 12 hp dc inverter
Con Geplaatst: 5 juni 2022 Geplaatst: 5 juni 2022 (aangepast) Ik heb er geen ervaring mee, vind wel de COP relatief laag. Maar hier vindt je een uitgebreid verslag; https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1939294 Ik vind wél dat de buitenluchtroosters die ze hebben toegepast een bedenkelijke keuze. Dit zijn flinke weerstandsvreters waardoor de ventilatoren extra hard moeten werken en dus meer geluid gaan produceren. Hetgeen de gebruikers zowel binnen als buiten (erg) goed waarnemen. Het voordeel van de door hun toegepaste roosters is wél dat ze nauwelijks opvallen maar, nogmaals, het zou niet mijn keuzen zijn. 5 juni 2022 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
RicardoBelli Geplaatst: 5 juni 2022 Auteur Geplaatst: 5 juni 2022 Con dank u wel voor het reageren, ik ben weer wat wijzer geworden . Ik vraag me alleen af of ik deze kan toepassen doormiddel van dakpan doorvoeren . Ik moet hem hier aan het knieschot monteren, en vervolgens de luchttoevoer en luchtafvoer via de dakpannen laten lopen mvg Ricardo.