tighar Geplaatst: 6 juni 2022 Geplaatst: 6 juni 2022 mijn xtrend et 7500 wil niet meer opstarten. alleen het rode power lampje brand, maar verder is hij dood. iemand een idee wat ik moet doen of ik hem nog kan reanimeren of moet ik afscheid van hem nemen. graag reacties.
Moderator ceesv Geplaatst: 6 juni 2022 Moderator Geplaatst: 6 juni 2022 Voeding defect? Voeding controleren en wanneer die in orde is kijken of je de ontvanger opnieuw kan flashen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
tighar Geplaatst: 6 juni 2022 Auteur Geplaatst: 6 juni 2022 moet ik de stekker of de voeding in het kastje controleren. is die voeding te vervangen?
Frans B Geplaatst: 6 juni 2022 Geplaatst: 6 juni 2022 Voeding zal zeker problemen hebben. Maar dat ding is zo oud, beter aan de recycling denken. System Administrator (niet van deze site)
tighar Geplaatst: 7 juni 2022 Auteur Geplaatst: 7 juni 2022 ik heb de stekker doorgemeten, die is in orde. ik heb de ontvanger niet open gehad, ik ben a technisch
Moderator Oplossing Matchless Geplaatst: 7 juni 2022 Moderator Oplossing Geplaatst: 7 juni 2022 2 uren geleden, tighar zei: ik heb de stekker doorgemeten, die is in orde. ik heb de ontvanger niet open gehad, ik ben a technisch Lol..uit nieuwschierigheid. Wat heb je gemeten ? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Frans B Geplaatst: 7 juni 2022 Geplaatst: 7 juni 2022 misschien de lengte van het snoer dan? System Administrator (niet van deze site)
Moderator ceesv Geplaatst: 7 juni 2022 Moderator Geplaatst: 7 juni 2022 8 uren geleden, tighar zei: ik ben a technisch Een goede raad, ga dan niet in netvoedingen meten, levensgevaar! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 8 juni 2022 Moderator Geplaatst: 8 juni 2022 En is dat belast met de ontvanger aangesloten en ingeschakeld? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 9 juni 2022 Moderator Geplaatst: 9 juni 2022 Tja, de voeding kan in orde zijn, maar met de ontvanger als belasting aangesloten weet je eerst of de voeding in orde is. Zoals al eerder aangegeven kijken of je de ontvanger opnieuw kan flashen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Old Satterhand Geplaatst: 9 juni 2022 Geplaatst: 9 juni 2022 1 uur geleden, ceesv zei: Zoals al eerder aangegeven kijken of je de ontvanger opnieuw kan flashen. Ik zou niet flashen met een voeding die mogelijk defect is. @tighar Defecte voeding onbelast: defecte voeding belast
Moderator ceesv Geplaatst: 9 juni 2022 Moderator Geplaatst: 9 juni 2022 Daarom moet hij de voedingspanning ook met de belasting aangesloten meten! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen