Gelders Geplaatst: 9 juni 2022 Geplaatst: 9 juni 2022 Heb al heeeeeeel lang de app "VU+ playerHd" op mijn Android telefoon staan en werkt redelijk goed, is er ook een app die ik op een Windows 10 pc kan installeren?
mereltje Geplaatst: 9 juni 2022 Geplaatst: 9 juni 2022 1 uur terug, Gelders zei: Heb al heeeeeeel lang de app "VU+ playerHd" op mijn Android telefoon staan en werkt redelijk goed, is er ook een app die ik op een Windows 10 pc kan installeren? https://appsforwindowspc.com/download-vu-playerhd-for-android-for-pc-windows/ Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gelders Geplaatst: 14 juni 2022 Auteur Geplaatst: 14 juni 2022 Helaas, krijg foutmelding app (windows10) niet geschikt???
Oplossing hugogertie Geplaatst: 14 juni 2022 Oplossing Geplaatst: 14 juni 2022 je kunt ook het ip adres van je ontvanger in de adresbalk van je webbrowser typen gevolgd door enter. Wanneer je VLC hebt geinstalleerd kun je daarmee de stream openen en kijken, werkt prima, het werkt ook met Windows Mediaplayer. 1 VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Gelders Geplaatst: 14 juni 2022 Auteur Geplaatst: 14 juni 2022 (aangepast) heb een andere tip ontvangen, die vertelde dat het met openwebif misschien ook zou kunnen werken en ja hoor werkt perfect Oh ik zie dat iemand al had gereageerd, niet gezien sorry, maar dit is bijna hetzelfde oplossing, ook bedankt 14 juni 2022 aangepast door Gelders
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen