atema Geplaatst: 13 juni 2022 Geplaatst: 13 juni 2022 hallo, ik heb eeb vu+ ultimo 4k en ik wil graag hbbtv ontvangen , nu heb ik het volgende gedaan applicatie webkithbbtv geinstalleerd , als ik nu de blauwe toets druk zie ik hem staan hbbtv , als ik nu op oke druk gebeurt er niks maar de vu reageert nergens meer op , deze moet ik eerst weer uit doen , wat doe ik hier fout, ik gebruik openpli 8.1 van mei 2022, mvg atema
Tonskidutch Geplaatst: 13 juni 2022 Geplaatst: 13 juni 2022 @atema, ik dacht dat het in alle images de rode knop is..... maar er zijn altijd uitzonderingen. (ken Openpli niet goed genoeg) overigens HBBTV werkt niet op zomaar elke zender, voor de Nederlandse zenders kun je het vergeten The Crying Cowboys Aaron Rux
Giant2000 Geplaatst: 13 juni 2022 Geplaatst: 13 juni 2022 Met name de Duitse zenders werken nog met hbbtv en het is meestal de rode knop. 1 Life is bitter.
Tonskidutch Geplaatst: 13 juni 2022 Geplaatst: 13 juni 2022 op welke zender? CD en TVV werkt niet meer met HBBTV als internationale standaard The Crying Cowboys Aaron Rux
atema Geplaatst: 13 juni 2022 Auteur Geplaatst: 13 juni 2022 het gaat mij om de duitse zenders, maar dat de vu ook vastloopt vind ik vreemd
Moderator ceesv Geplaatst: 13 juni 2022 Moderator Geplaatst: 13 juni 2022 Heb je de ontvanger wel verbonden met het internet? Die programma's komen uit het WWW. De oorzaak kan een netwerk probleem zijn. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 13 juni 2022 Geplaatst: 13 juni 2022 In andere topics met HBBTV meld Mimisiku dat ook betreffende ZDF info niks aan te doen The Crying Cowboys Aaron Rux
atema Geplaatst: 13 juni 2022 Auteur Geplaatst: 13 juni 2022 ja ik heb verbinding met internet , maar het werkt niet als ik via de blauwe knop op hbbtv druk komt hbbtv in het display van de vu te staan en reageert de afstb. niet meer alleen uitzetten is eenoptie
Jürgen Geplaatst: 14 juni 2022 Geplaatst: 14 juni 2022 Eerstens is de werking van HBBTV op en TV volstrekt anders dan op een VU+ SAT ontvanger en totaal niet vergelijkbaar. Als de box hangt zou jij d.m.v. 3x snel achtereenvolgens de EXIT toets in te drukken weer terug naar de bediening moeten kunnen. Echter gelet op de vele gemelde HBBTV klachten / problemen op het Duitse forum zou ik er sowieso niet aan beginnen om HBBTV op een VU+ te willen gebruiken. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Spotvogel Geplaatst: 14 juni 2022 Geplaatst: 14 juni 2022 HBBBTV werkt prima op een Vu, zo lang je maar een wat oudere OpenPli gebruikt. Moet met 7 beginnen, bij 8 ging het mis.....
atema Geplaatst: 14 juni 2022 Auteur Geplaatst: 14 juni 2022 allemaal vriendelijk bedankt voor jullie reactie, ik heb inmiddels de applicatie weer verwijderd, mvg. Atema
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen