blitz10 Geplaatst: 13 juni 2022 Geplaatst: 13 juni 2022 Ben via ziggo app viaplay naar het darten aan het kijken.het beeld hakkelt af en toe of staat enkele sec stil. Ben ik de enige gelukkige die dit heeft of zijn er meer die dit hebben
Mimisiku Geplaatst: 13 juni 2022 Geplaatst: 13 juni 2022 WiFi storing? Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Alex1970 Geplaatst: 13 juni 2022 Geplaatst: 13 juni 2022 Via VTM Go kan je het ook op VTM 2 volgen. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
blitz10 Geplaatst: 13 juni 2022 Auteur Geplaatst: 13 juni 2022 Nee, ik kijk via de nextbox en deze is aangesloten met een ethernet kabel.gisteren opdezelfde wijze naar F1 gekeken en toen was niets aan de hand
blitz10 Geplaatst: 13 juni 2022 Auteur Geplaatst: 13 juni 2022 Misschien ligt het probleem bij viaplay zelf, teveel kijkers die gebruik maken het geheel!
Tonskidutch Geplaatst: 14 juni 2022 Geplaatst: 14 juni 2022 Ik denk dat het met de wijk en het aantal kijkers te maken heeft, waar nog coax ligt en veel Ziggo gebruikers wonen en die Viaplay via het zenderpakket kijken. Hier in West heb ik er geen last van. Hint; je moet zelf wel bijhouden welke programma's tijd en datum het probleem bemerkbaar was. Come Back Josh Rouse
Windhoos Geplaatst: 14 juni 2022 Geplaatst: 14 juni 2022 Dat lag niet aan je internet, het was ook hier zwaar ruk. heb hier glasvezel 1gbit Hobbyist, and developer.
blitz10 Geplaatst: 14 juni 2022 Auteur Geplaatst: 14 juni 2022 dus waarschijnlijk foutje bedankt ziggo/viaplay
boudeman Geplaatst: 14 juni 2022 Geplaatst: 14 juni 2022 4 uren geleden, Windhoos zei: Dat lag niet aan je internet, het was ook hier zwaar ruk. heb hier glasvezel 1gbit Het zou kunnen dat het aan een overbelaste server ligt. Het zou kunnen dat een andere dns instelling in je router je leidt naar een andere server met betere performance. Als je googelt op Viaplay zie je dat er een hoop ontevreden klanten zijn.
Windhoos Geplaatst: 16 juni 2022 Geplaatst: 16 juni 2022 Op 14-6-2022 om 22:54, boudeman zei: Het zou kunnen dat het aan een overbelaste server ligt. Het zou kunnen dat een andere dns instelling in je router je leidt naar een andere server met betere performance. Als je googelt op Viaplay zie je dat er een hoop ontevreden klanten zijn. viaplay maakt gebruik van amerikaanse cloudfront servers van Amazon, wellicht was het beter geweest Nederlandse servers te gebruiken. Hobbyist, and developer.
Alex1970 Geplaatst: 16 juni 2022 Geplaatst: 16 juni 2022 Ik weet en veel beter oplossing: Niet zo belachelijk veel vragen voor de uitzendrechten die we dan met z'n allen mogen betalen. Had het ook bij RTL 7 kunnen blijven. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen