Ga naar inhoud


HELP met de NOKIA 9302s


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Is er iemand die mijn grote probleem kan oplossen? Heb hier een Nokia 9302s staan die met Deense standaart software is(in de menu: ANTENNE INSTELLEN staat bij satelliet THOR en OVERIGE niet Astra….). Eerst heb ik de Nokia met de version 9 gepached met Srt 8000 Loader. Alles ging prima !! Daarna heb een andere software opgezocht want ik wou engelse of Deense versie uploaden. Maar het is helemaal verkeerd gegaan. Ik heb een ITALIAANSE versie gevonden en meteen de versie geïnstalleerd, die niet nodig was. Heb de canaldigital geïnstalleerd (zonder dat de kaartje in zat) maar toen hij alles installeerde en om OK vraagt en de lijst met alle programma’s laten zien heb ik dus op 1(canal+)gedrukt, maar hij wou niet in beeld komen. Geen ene programma wou het niet!! Heb daarna op A gedrukt om terug te gaan en dan was alles weg. Dus hij kon de kanalen niet opslaan. Ook zijn in de menu alleen INSTELLINGEN, KANALEN INSTALLEREN en INFORMATIE……….. te zien!!!Het is heel vreemd!! 3-4 keer heb de kanalen geïnstalleerd maar kreeg ik de zelfde probleem. Dan heb ik wier de VERSIE 9 geprobeerd om te installeren en helaas lukte mij helemaal niet!! Heb de decoder op CHA gezet, alle kabels goed aangesloten (mijn COM en LPT1 ports werken ook zeker goed) en dan op start gedrukt. Maar hij zegt dat er geen verbinding met port lpt1 is. Hij wil gewoon niet de softtware naar de deco sturen. Dat klopt het niet. Ik heb meteen de printer geprobeerd. Alles werkt zeker prima!!

Misschien is hij nu geblokkeerd of zo?? Ik heb ook met de programa ED8000 geprobeerd lukt ook niet, geen verbinding!! De programa kan wel iets lezen van de deco, maar kan niks opsturen.

Kan ik hem misschien met en andere programmetje RESETEN of zo????

 

Wie kan mij met deze probleem HELPEN?

Alvast bedankt

Martin

 

p.s.

Ik hoop dat jullie wel iets begrepen hebben omdat mijn Nederlandse taal niet zo goed isJ)))

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...