Ga naar inhoud


Klaus Schulze is gaan hemelen


Con

Aanbevolen berichten

Mijn begin in die richting was Tonto's Expanding Head Band in 1971. Spectaculair in die tijd.

https://eu-browse.startpage.com/av/anon-image?piurl=https%3A%2F%2Fwww.rollingstone.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F11%2FTONTO-3_crBrandonWallis.jpg&sp=1655906642Tbdf911aca19b6c8a8a9e179dcc3367ca7918be93de7c41aa14c46e2994c3a519

 

Klaus heb ik in 1975 met veel genoegen leren kennen. Hij had van mij nog lang door mogen gaan.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jammer toch,

wist niet dat hij het aardse leven verlaten had.

Was indertijd een grote fan, en heb diverse platen (o.a. timewind en body love  --> hier kan je het nummer stargazer onmogelijk monotoon noemen..

Een speciaal nummer vind ik nog altijd Crystal lake uit de album Mirage

Ik stapte over naar Tangerine dream, omdat ik die net iets toegankelijker vind (Ricochet part 2 is klassieke muziek...)

leuk te horen dat er hier ook liefhebbers zijn van het genre.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, jan72 zei:

Jammer toch,

wist niet dat hij het aardse leven verlaten had.

Was indertijd een grote fan, en heb diverse platen (o.a. timewind en body love  --> hier kan je het nummer stargazer onmogelijk monotoon noemen..

Een speciaal nummer vind ik nog altijd Crystal lake uit de album Mirage

Ik stapte over naar Tangerine dream, omdat ik die net iets toegankelijker vind (Ricochet part 2 is klassieke muziek...)

leuk te horen dat er hier ook liefhebbers zijn van het genre.

Goed beschouwd vind ik zijn hele oeuvre goed behalve Irrlicht, die vond/vind ik niet te pruimen. 

 

Jammer dat Edgar Froese ook het veld heeft verlaten, Talking to Maddox was een pareltje

met zijn "wauw-wauw" gitaar. En indertijd de drumster van TD, geweldig wat een enthousiasme.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

Screenshot_7.png.767af6e1cc235f19be93921bb8d56782.png

 

Grote dank, deze kende ik nog niet en heb hem gelijk gezocht, gevonden en afgespeeld.

Héél véél herkenbare muziek van eerdere cd's. Maar prachtig, waarvoor dank.

Koren is de laatste jaren één van zijn vaak toegepaste inzetten geweest en vaak

verschrikkelijk mooi, ook in dit nummer. Zit nu op een kwart. @T ga zo door...:)

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, op "zijn" site staat wat hij allemaal heeft uitgebracht waaronder ook enkele 10-luiken. Het meeste is af te spelen bij You-tube.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...