minplus Geplaatst: 22 juni 2022 Geplaatst: 22 juni 2022 Mijn begin in die richting was Tonto's Expanding Head Band in 1971. Spectaculair in die tijd. https://eu-browse.startpage.com/av/anon-image?piurl=https%3A%2F%2Fwww.rollingstone.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F11%2FTONTO-3_crBrandonWallis.jpg&sp=1655906642Tbdf911aca19b6c8a8a9e179dcc3367ca7918be93de7c41aa14c46e2994c3a519 Klaus heb ik in 1975 met veel genoegen leren kennen. Hij had van mij nog lang door mogen gaan. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
jan72 Geplaatst: 23 juni 2022 Geplaatst: 23 juni 2022 Jammer toch, wist niet dat hij het aardse leven verlaten had. Was indertijd een grote fan, en heb diverse platen (o.a. timewind en body love --> hier kan je het nummer stargazer onmogelijk monotoon noemen.. Een speciaal nummer vind ik nog altijd Crystal lake uit de album Mirage Ik stapte over naar Tangerine dream, omdat ik die net iets toegankelijker vind (Ricochet part 2 is klassieke muziek...) leuk te horen dat er hier ook liefhebbers zijn van het genre.
Con Geplaatst: 23 juni 2022 Auteur Geplaatst: 23 juni 2022 1 uur terug, jan72 zei: Jammer toch, wist niet dat hij het aardse leven verlaten had. Was indertijd een grote fan, en heb diverse platen (o.a. timewind en body love --> hier kan je het nummer stargazer onmogelijk monotoon noemen.. Een speciaal nummer vind ik nog altijd Crystal lake uit de album Mirage Ik stapte over naar Tangerine dream, omdat ik die net iets toegankelijker vind (Ricochet part 2 is klassieke muziek...) leuk te horen dat er hier ook liefhebbers zijn van het genre. Goed beschouwd vind ik zijn hele oeuvre goed behalve Irrlicht, die vond/vind ik niet te pruimen. Jammer dat Edgar Froese ook het veld heeft verlaten, Talking to Maddox was een pareltje met zijn "wauw-wauw" gitaar. En indertijd de drumster van TD, geweldig wat een enthousiasme. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
D.Quijote Geplaatst: 23 juni 2022 Geplaatst: 23 juni 2022 Hij heeft ook Tangerine Dream opgericht. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Con Geplaatst: 25 juni 2022 Auteur Geplaatst: 25 juni 2022 5 uren geleden, Tonskidutch zei: Grote dank, deze kende ik nog niet en heb hem gelijk gezocht, gevonden en afgespeeld. Héél véél herkenbare muziek van eerdere cd's. Maar prachtig, waarvoor dank. Koren is de laatste jaren één van zijn vaak toegepaste inzetten geweest en vaak verschrikkelijk mooi, ook in dit nummer. Zit nu op een kwart. @T ga zo door... Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 26 juni 2022 Geplaatst: 26 juni 2022 nou er is verschrikkelijk te vinden op spotify als ik dat allemaal moet luisteren ben ik pas klaar met kerstmis With Or Whitout You U2
Con Geplaatst: 26 juni 2022 Auteur Geplaatst: 26 juni 2022 Dat klopt, op "zijn" site staat wat hij allemaal heeft uitgebracht waaronder ook enkele 10-luiken. Het meeste is af te spelen bij You-tube. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen