zeeteefje Geplaatst: 22 juni 2022 Geplaatst: 22 juni 2022 14 uren geleden, Codx zei: Weet je dat zeker want ik meen dat die allang niet meer werken hoor. Ik gebruik het zelf niet omdat ik aan een DVB-T antenne voldoende heb. Even gezocht, en het werkt inderdaad niet meer, maar pas sinds vorige maand.
Codx Geplaatst: 22 juni 2022 Geplaatst: 22 juni 2022 (aangepast) 30 minuten geleden, zeeteefje zei: Ik gebruik het zelf niet omdat ik aan een DVB-T antenne voldoende heb. Even gezocht, en het werkt inderdaad niet meer, maar pas sinds vorige maand. Nee al eerder bovendien was het lastig. Het waren niet alleen sleutels meen ik, maar je moest er ook een aangepaste oscam gebruiken waar de server optie uit was gesloopt. Daardoor was het niet heel interessant om deze "oplossing" te gebruiken. 22 juni 2022 aangepast door Codx SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen