Mimisiku Geplaatst: 22 juni 2022 Geplaatst: 22 juni 2022 Ik heb ook nog een hele oude netbook Samsung N120. Daar heb ik 1GB geheugen ingestopt en de WindhoosXP jaren geleden vervangen voor Ubuntu 18.7 LTS. Daar heb ik de Simplebuild van Gorgone (RIP) en een SVN build op geïnstalleerd. Een nieuwe ToolChain bouwen duurt daarop 8.5 uur!! Is een Intel Atom processortje. Eenmaal klaar duurt een build een paar minuutjes. Enige nadeel is dat ik geen arm64 kan builden op dit 31,5 bit beestje…. DreamBox Mipsel en Arm, OpenPli 8 en VU+ gaat prima daarmee… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
astro iris Geplaatst: 23 juni 2022 Geplaatst: 23 juni 2022 Op 21-6-2022 om 15:18, zeeteefje zei: Kunnen we voortaan het abonnement wijzigen of opzeggen in de 'mijn canaldigitaal omgeving'? Tot op heden kan dat helemaal niet, je kunt alleen upgraden. Dan hebben Nederlanders nog geluk, telefonisch aan lokale tarief . Wij hier als "buitenlanders" liggen algauw voor 6 minuten bellen aan een som van 12 euro. Gisteren nog meegemaakt na opzeggen van een extra pakket.
Moderator ceesv Geplaatst: 23 juni 2022 Moderator Geplaatst: 23 juni 2022 10 minuten geleden, astro iris zei: Voor 6 minuten bellen aan een som van 12 euro. Betaal jij 2 Euro per minuut van België naar Nederland? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
zeeteefje Geplaatst: 23 juni 2022 Geplaatst: 23 juni 2022 Met een mobiel abonnement zeker? Als ik vanuit Frankrijk naar CanalDigitaal bel is dat gratis, net als naar nog zo'n 100 landen in de wereld. Dat is standaard in Frankrijk voor vaste internet abonnementen. Beltikken bestaan daar nauwelijks meer.
boudeman Geplaatst: 23 juni 2022 Geplaatst: 23 juni 2022 2 uren geleden, astro iris zei: Dan hebben Nederlanders nog geluk, telefonisch aan lokale tarief . Wij hier als "buitenlanders" liggen algauw voor 6 minuten bellen aan een som van 12 euro. Gisteren nog meegemaakt na opzeggen van een extra pakket. Als je vaker naar buitenland belt met dit soort tarieven, en je hebt smartphone en WiFi verbinding kijk dan eens naar Talk360. Niet gratis, wel goedkoper.
astro iris Geplaatst: 23 juni 2022 Geplaatst: 23 juni 2022 14 uren geleden, ceesv zei: Betaal jij 2 Euro per minuut van België naar Nederland? Met Prepaid kaart.
leor888 Geplaatst: 24 juni 2022 Geplaatst: 24 juni 2022 On 6/20/2022 at 10:12 PM, Mimisiku said: Ik verwacht dat ze bij de kaart heractiveren de oranje kaarten gaan uitsluiten… los van niet je smiley op de ipad: dit is klinkklare onzin, het gaat om de service 'mijn canaal digitaal, dat heeft toch niets van doen met welke kleur kaart je hebt???
Moderator ceesv Geplaatst: 24 juni 2022 Moderator Geplaatst: 24 juni 2022 Een van de online services is het zelf initiëren van het heractiveren van je kaart. https://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/smartcard-registreren/heractiveren/ Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mimisiku Geplaatst: 24 juni 2022 Geplaatst: 24 juni 2022 Ik ken die club en hun trucs al vanaf 1997… Ze willen van Seca3 af.. Één mogelijkheid is om de (her)activatie van deze kaarten te verwijderen uit ‘Mijn Canal Digitaal’. Zo staan alle inactieve kaarten buitenspel. De Seca3 teller gaat dan behoorlijk naar beneden! Dus -smiley of niet- is het iets wat zeker tot de mogelijkheid behoort… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Moderator ceesv Geplaatst: 24 juni 2022 Moderator Geplaatst: 24 juni 2022 Maandag weten we meer, maar ik denk niet dat ze op dit moment deze kaarten buiten spel willen zetten. TV kijken is niet goedkoop, en klanten op kosten jagen betekent netto verlies van klanten en inkomen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
el renegade Geplaatst: 25 juni 2022 Geplaatst: 25 juni 2022 14 hours ago, Mimisiku said: Ik ken die club en hun trucs al vanaf 1997… Ze willen van Seca3 af.. Één mogelijkheid is om de (her)activatie van deze kaarten te verwijderen uit ‘Mijn Canal Digitaal’. Zo staan alle inactieve kaarten buitenspel. De Seca3 teller gaat dan behoorlijk naar beneden! Dus -smiley of niet- is het iets wat zeker tot de mogelijkheid behoort… Als ze dat verwijderen dan zijn alle klanten die hun receiver/ ci module een tijdje niet gebruiken de klos, onafhankelijk wat ze gebruiken. Zal dus niet gebeuren.
Mimisiku Geplaatst: 25 juni 2022 Geplaatst: 25 juni 2022 Monday wie no moor Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
DigisatBelgium Geplaatst: 27 juni 2022 Auteur Geplaatst: 27 juni 2022 Update 27/06/2022. 18u00: Geen aanpassingen/wijzigingen te zien in vernieuwde "mijn Canal digitaal"...
theparasol Geplaatst: 27 juni 2022 Geplaatst: 27 juni 2022 Ik zie wel een verandering: mijn mobiele app abonnement werd voor de aanpassing getoond maar nu niet meer. Wie weet is de migratie wel mislukt en hebben ze gepoogd de oude situatie zo goed als dat kon hersteld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen