Tonskidutch Geplaatst: 25 juni 2022 Geplaatst: 25 juni 2022 11 uren geleden, Sprietje zei: Er bestaan ook zelfzoekende schotels met GPS en Autoskew. Deze hebben de satelliet in no-time gevonden Tijden geleden ging het over de selfsat snipe v3 en toen had ik een youtube filmpje gezien waar dat automatisch uitrichten per GPS en autoskew inderdaad binnen een minuut geregeld was. Mooi systeem maar een stuk kleiner dan de oyster85 en ook vvvvvvvvvvvvvvveul goedkoper.. I Am Gone Love You JESTOFUNK
Sprietje Geplaatst: 25 juni 2022 Geplaatst: 25 juni 2022 Ook Oyster heeft de versie die ik hierboven beschreven heb met een schotel van 85cm zelfs met de keuze met een twin-lnb. 1
bartos Geplaatst: 25 juni 2022 Auteur Geplaatst: 25 juni 2022 Haha het ging hier gisteravond nog even door zie ik. Nogmaals dank voor alle adviezen. Deze oyster gebruik ik voor canaal digitaal en bbc, iTV etc. Als ik perse the universe wil afscannen zal ik toch iets anders moeten aanschaffen. Voorlopig voldoet hij. Super handig dat Disceq, want handmatig een schotel richten lijkt me nog lastiger.
Sprietje Geplaatst: 25 juni 2022 Geplaatst: 25 juni 2022 Hier een filmpje van de Oyster die direct naar de satelliet draait en niet hoeft te zoeken. Deze is al vanaf maart 2017 op de markt.
bartos Geplaatst: 25 juni 2022 Auteur Geplaatst: 25 juni 2022 Na Grosartig, schon in 2016 dasselbe stomme lijstje van 20😂😂😂
Sprietje Geplaatst: 25 juni 2022 Geplaatst: 25 juni 2022 (aangepast) Je moet ook bedenken dat voor diverse satellieten deze 85cm schotel te klein is. Ik vraag me ook af of die schotel wel 85cm breed is. Waarschijnlijk is de rand meegerekend. Zou je eens op willen meten hoe breed de schotel precies is zonder de rand mee te rekenen dus de spiegelmaat. Vooral dat blauwe licht dat op de schotel schijnt is wel de blits hè? 25 juni 2022 aangepast door Sprietje
bartos Geplaatst: 25 juni 2022 Auteur Geplaatst: 25 juni 2022 maar heb helaas niet de Oyster V, Oyster 85 cm gewoon, zeg maar. Ik klim wel n keer op de camper …
Tonskidutch Geplaatst: 26 juni 2022 Geplaatst: 26 juni 2022 discoO😁 ja ik zou dat toch maar eens vastleggen allemaal (ook als je moet opgeven aan de verzekering welke disco lamp gestolen is van het dak) I Am Gone Love You JESTOFUNK
Oplossing bartos Geplaatst: 26 juni 2022 Auteur Oplossing Geplaatst: 26 juni 2022 (aangepast) Toch (helaas) een toevoeging. Niet ingestelde satellieten kunnen wel handmatig toegevoegd worden: 26 juni 2022 aangepast door bartos dubbel, verkeerde volgorde
Tonskidutch Geplaatst: 26 juni 2022 Geplaatst: 26 juni 2022 maar wat heb je eraan als je die toevoegt en nooit ernaar kijkt dan wel nooit een paytv kaartje kan aanschaffen voor die zenders op DIE satelliet als niet ingeborene van dat land waar je naar zou willen kijken? I Am Gone Love You JESTOFUNK
Moderator ceesv Geplaatst: 26 juni 2022 Moderator Geplaatst: 26 juni 2022 Het zal ook de nodige kilometers rijden vergen, voordat je in de footprint komt van die satellieten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bartos Geplaatst: 26 juni 2022 Auteur Geplaatst: 26 juni 2022 Het kan ook vanuit de app zelfs. Het staat niet in de meegeleverde handleiding. Maar kan dus wel.
Moderator ceesv Geplaatst: 26 juni 2022 Moderator Geplaatst: 26 juni 2022 En, werkt het met die app op jouw schotel? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bartos Geplaatst: 26 juni 2022 Auteur Geplaatst: 26 juni 2022 13 minuten geleden, Tonskidutch zei: maar wat heb je eraan als je die toevoegt en nooit ernaar kijkt dan wel nooit een paytv kaartje kan aanschaffen voor die zenders op DIE satelliet als niet ingeborene van dat land waar je naar zou willen kijken? Ja nee, het hele topic gaat erover dat Oyster nogal gelimiteerd lijkt door een lijst voorgeprogrammeerd satellieten. Even doorspitten, en die limitatie kan toch omzijld worden. Toch logisch dat hier te plaatsen? Ik bedoel het lijkt me nogal omslachtig, maar het vermelden waard. 1
bartos Geplaatst: 26 juni 2022 Auteur Geplaatst: 26 juni 2022 3 minuten geleden, ceesv zei: En, werkt het met die app op jouw schotel? Of t echt werkt betwijfel ik…ik kan t nu niet uittesten. Ik heb zelf te weinig ervaring met azimuths e.d. Wel staan er in de avtex een aantal sat’s voorgeprogrammeerd die niet in de oyster staan. Dus valt t wel te proberen (dus zoeken vanuit de app, tot er signaal verschijnt) 7 minuten geleden, ceesv zei: En, werkt het met die app op jouw schotel? De schotel laat zich prima besturen door de app, als je dat bedoelt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen