Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Moto 100 (5G)
Ik heb hier in Bulgarije een vast contract met onbeperkt data

Nu is de upload opeens vanaf zo'n 2 maanden heel traag op  de zelfde locatie.. 1 Mbps en soms nog trager
Nu heb ik ook een Ben NL 06 nummer en daar is het zelfde probleem via een andere Bulgaarse provider.

Zijn er dingen die ik kan checken? Al de twee simcards hebben vol signaal en staan hier op 4G+ 
Download is wel snel maar een webcam gesprek kan ik niet voeren.

Ik kan de partij wel goed zien maar hun mij niet goed.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

• Moderator
Geplaatst:

Lijkt op een data congestie probleem bij jouw mast.

Je zou de telefoon provider kunnen vragen eens naar die paal te kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Bedankt voor je bericht, maar met excuses en respect heb je, denk ik, dit niet goed begrepen of gelezen.
Hier dan wat verduidelijken 

Het gaat over 2 providers die palen op andere locaties hebben staan. Signaal is uitstekend (vol)
Het is in een keer gebeurd van een uploadsnelheid van een ruime 40 Mbps naar om de naarbij 1 Mbps
Downloadsnelheid is altijd nog stabiel en is goed tot uitstekend.

Ook op andere locaties is de upload  zeer slecht wat betekent dat  dan 20 of meer palen niet goed zouden zijn, dit is logisch tog? 

Geplaatst:

Hoi,

Probeer eens Voorkeursnetwerktype te veranderen die staat denk ik op 5g probeer die in 4g te veranderen.

Ga naar instellingen, selecteer netwerk en internet, selecteer Mobiel netwerk, selecteer 

Voorkeursnetwerktype , selecteer daar 4g .

Peter

Geplaatst:

Bedankt voor het meedenken naamgenoot, maar ook dit had ik al geprobeerd met helaas geen resultaat.

Download goed, upload knudde :(

Geplaatst:
Op 26-6-2022 om 11:09, Unetwork zei:

Download goed, upload knudde

Typisch voor 3G.

Installeer Network Cell info Lite op je Android telefoon. Er gaat een wereld voor je open!

En voor de Apple fanboys, dat werkt niet op je eifeun, omdat ze niet toestaan dat apps direct communiceren met de hardware.

Geplaatst:

Dat doet de provider voor je, om wat voor reden dan ook.

Hier zijn diverse providers die dat deden als er teveel sessies worden geopend.

Dan nemen ze aan dat je de sim in een mifi router gebruikt en zetten ze je terug naar 3G.

Maar 3G is hier nu bijna uitgefaseerd en dan val je nog verder terug.

Geplaatst: (aangepast)

Nu 3G gaat geen snelheid aan van boven de 100 Mbps die ik nu wel heb voor download 

En niet te vergeten ik heb hier 2 providers, alle upload is nu sh*t

Screenshot_20220628-000815-309.png

aangepast door Unetwork

Geplaatst: (aangepast)

Jammer dat je die informatie (over de download snelheid) niet hebt gedeeld in je openingspost.

Heb je ook andere telefoons getest op die zelfde locatie?

Het kan zijn dat er iets mis is met het zendvermogen van je telefoon.

aangepast door Old Satterhand
typo
Geplaatst:

Met alle respect maar de download snelheid heb ik al vanaf het begin van deze topic wel degelijk gedeeld 

Geplaatst:

Ja de app had ik al..

Download op andere locaties is boven de 900 Mbps download pakweg 20 maar dat is in de stad met 5G

Dit is 1 uur met de auto hier.

Pakweg 2 maanden terug begon dit probleem alles gedaan netwerk gereset ook dat help niet.

Denk dat dit probleem hardware is.

Geplaatst:

11 uren geleden, Unetwork zei:

Denk dat dit probleem hardware is.

Je zendvermogen is aangetast. Je kunt nog proberen de telefoon helemaal uit te zetten, af te laten koelen en dan nog eens proberen.

Ik heb eens een nieuwe telefoon gekocht omdat de GPS niet meer werkte.

Na enige tijd dat ding weer aangezet en de GPS deed het weer. Schiet mij maar lek.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...