gerrit B Geplaatst: 4 augustus 2022 Geplaatst: 4 augustus 2022 Kan me nog herinneren dat een manege/dierenkamp hier in de buurt ook van alles inzamelde maar daar mee moest stoppen omdat er ook een boterham met beleg tussen kon zitten en dat het niet toegestaan was dit aan hun dieren te voeren. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
D-box Geplaatst: 4 augustus 2022 Geplaatst: 4 augustus 2022 14 minuten geleden, gerrit B zei: Is dat nog steeds zo? Dacht dat het verboden was om etenswaren als vlees, vleeswaren enz. als veevoer te gebruiken. Was er in 2020 geen bedrijf uit Brabant die dat wel deed welke en daar miljoenen mee verdiende maar is gesloten, alles in beslag genomen en de verdachten aangehouden? Geen idee, ik heb het over 1979 en ik gebruikte ook het woord "werd". ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Tonskidutch Geplaatst: 5 augustus 2022 Geplaatst: 5 augustus 2022 Benieuwd of er wat te onderhandelen valt bij de "BoerenTop" 🤑 Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Tonskidutch Geplaatst: 5 augustus 2022 Geplaatst: 5 augustus 2022 15 uren geleden, Psychosammie zei: Weet je het zeker? Iedere dag 100 gram op je bord en je zit aan de 36 kilo. En dan moet je ook nog dat plakje worst op je boterham meetellen. 1* in de maand 300 gram vlees voor het zuurvlees of een biefstukje met Jus voor bij de frieten (a la Loetje uit Amsterdam als iemand hem kent) 4* in de maand 200 gram vis de rest allemaal vegetarisch Nothing Compares 2U Jimmy Scott
mereltje Geplaatst: 5 augustus 2022 Geplaatst: 5 augustus 2022 30 minuten geleden, Tonskidutch zei: (a la Loetje uit Amsterdam als iemand hem kent) In Nijmegen zit er ook een , dat is voor jou dichterbij als Amsterdam 1 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Tonskidutch Geplaatst: 5 augustus 2022 Geplaatst: 5 augustus 2022 ik ken hem al sinds zijn eerste "originele" zaak aan de Johannes Vermeerstraat (stukkie zuidelijker dan het Rijksmuseum) 😉 en toen stond hij zelf nog te braden Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Eduard07 Geplaatst: 5 augustus 2022 Geplaatst: 5 augustus 2022 https://www.rtvnoord.nl/nieuws/946438/politie-houdt-man-32-uit-westerkwartier-aan-voor-afvaldumpingen-op-a7 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
D.Quijote Geplaatst: 5 augustus 2022 Geplaatst: 5 augustus 2022 Loetje heeft nu ook 3D geprinte biefstuk op het menu staan, 100% vlees vrij. 1 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Tonskidutch Geplaatst: 5 augustus 2022 Geplaatst: 5 augustus 2022 @Eduard07 Of dat ook een zaak wordt die tot een straf leidt is natuurlijk niet zeker. Camera beelden zullen wel door de advocaat worden betwist als bewijsmiddel. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Eduard07 Geplaatst: 5 augustus 2022 Geplaatst: 5 augustus 2022 Ik ga ervan uit dat er niet zomaar wordt aangehouden in dit geval. Mogelijk is de herkomst van die asbest te traceren (geweest). Idem van de pallets. Of de politie is getipt, al dan niet met camerabeelden. Advocaten betwisten per definitie alle bewijs. Dat is nou eenmaal hun rol. Ook al slaat een redenatie regelmatig als een tang op een varken (om even in de boerensfeer te blijven...) Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 5 augustus 2022 Geplaatst: 5 augustus 2022 kijk als als advocaten nu eens mee zouden werken aan de rechtspraak sinds Corpus Juris Civilis zou het logisch zijn dat je stelt, onschuldig tot het bewezen is. Maar het is nu eenmaal zo dat advocaten geenszins naar bewijzen kijken wat er dus echt te zien of te horen is maar alleen kijken naar of dat wat wij zien of horen als bewijs wel relevant is voor het aanklagen van de individu die op beeld staat. Die domme kloot van infowars , Alex Jones als "de bekende complot denker" is eindelijk eens door een advocaat, zijn advocaat, te kakken gezet met zijn mobieltelefooninhoud door te geven aan de advocaat van de aanklagers. Is er toch nog hoop voor advocaten? Nothing Compares 2U Jimmy Scott
joop001 Geplaatst: 5 augustus 2022 Geplaatst: 5 augustus 2022 3 uren geleden, Tonskidutch zei: Is er toch nog hoop voor advocaten? Mensheid?
mereltje Geplaatst: 5 augustus 2022 Geplaatst: 5 augustus 2022 Menselijkheid ! Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Tonskidutch Geplaatst: 6 augustus 2022 Geplaatst: 6 augustus 2022 Menselijk vergissingen te maken, in het voordeel van de aanklagers. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
mereltje Geplaatst: 6 augustus 2022 Geplaatst: 6 augustus 2022 48 minuten geleden, Tonskidutch zei: Menselijk vergissingen te maken, in het voordeel van de aanklagers. Zoals de advocaten van Alex Jones Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen