Plexter22 Geplaatst: 24 juli 2022 Auteur Geplaatst: 24 juli 2022 11 minuten geleden, Plexter22 zei: De weerstand vervangen en de spanning regelaar Moest wel 2 bruggetjes maken
Plexter22 Geplaatst: 24 juli 2022 Auteur Geplaatst: 24 juli 2022 17 uren geleden, Frans B zei: Wat wordt er heet, de weerstand of de spanningsregelaar? Is het de regelaar, dan zal er toch echt iets in de belasting aan de hand zijn. Bijv een DC motor waarvan de collector half kortgesloten is door slijtage. Of mechanisch loopt er iets stroef, WD40 ofzo kan dan helpen. De weerstand frans word loei heet maar de stoel blijft wel gewoon werken op een gegeven moment gaat je t ruiken zit er ook aan te denken om de elcoos te vervangen.?
Frans B Geplaatst: 24 juli 2022 Geplaatst: 24 juli 2022 Het lijkt of die weerstand in serie met de belasting staat. Kan je die niet loskoppelen, zodat alleen de voeding aan staat? Het lijkt mij dat het con6 is. Normaal met een zwakke elco zou je dit probleem niet hebben. System Administrator (niet van deze site)
Plexter22 Geplaatst: 24 juli 2022 Auteur Geplaatst: 24 juli 2022 4 uren geleden, Frans B zei: Het lijkt of die weerstand in serie met de belasting staat. Kan je die niet loskoppelen, zodat alleen de voeding aan staat? Het lijkt mij dat het con6 is. Normaal met een zwakke elco zou je dit probleem niet hebben. Je bedoeld de voeding weer aansluiten en con 6 niet en dan kijken wat tie doet
Old Satterhand Geplaatst: 24 juli 2022 Geplaatst: 24 juli 2022 @Plexter22 Wat voor riemen heb je gevonden en gemonteerd? Kan het zijn dat de riemen die je nu gebruikt niet goed passen en dus veel van de driver vergen, met als gevolg overbelasting? Wil je in dit, door jou gestarte topic, opheldering geven?
Plexter22 Geplaatst: 25 juli 2022 Auteur Geplaatst: 25 juli 2022 14 uren geleden, Old Satterhand zei: @Plexter22 Wat voor riemen heb je gevonden en gemonteerd? Kan het zijn dat de riemen die je nu gebruikt niet goed passen en dus veel van de driver vergen, met als gevolg overbelasting? Wil je in dit, door jou gestarte topic, opheldering geven? Orginele riemen nog steeds niet gevonden stoel aan t twsten met 1 orgine riem
Old Satterhand Geplaatst: 26 juli 2022 Geplaatst: 26 juli 2022 Op 25-7-2022 om 12:48, Plexter22 zei: Orginele riemen nog steeds niet gevonden Leesvoer over V-Riemen (blz.25) , Multi-V-riemen (blz. 27) en elastische Multi-V-riemen (blz. 28) PTG1107-Nl-Belts-and-Components.pdf Als je in dat andere draadje antwoord geeft aan @trust dan kan die je mogelijk verder helpen. Op 25-7-2022 om 12:48, Plexter22 zei: stoel aan t twsten met 1 orgine riem Je gebruikt nu de verkeerde riem, niet de originele, dat zou een multi-V-riem of elastische Multi-V-riem moeten zijn en niet een te smalle omgekeerde V-riem. Daar frees je nu groeven in, dat gaat gepaard met wrijving en onnodige belasting van de driver.
Plexter22 Geplaatst: 28 juli 2022 Auteur Geplaatst: 28 juli 2022 Op 26-7-2022 om 21:07, Old Satterhand zei: Leesvoer over V-Riemen (blz.25) , Multi-V-riemen (blz. 27) en elastische Multi-V-riemen (blz. 28) PTG1107-Nl-Belts-and-Components.pdf 7.03 MB · 6 downloads Als je in dat andere draadje antwoord geeft aan @trust dan kan die je mogelijk verder helpen. Je gebruikt nu de verkeerde riem, niet de originele, dat zou een multi-V-riem of elastische Multi-V-riem moeten zijn en niet een te smalle omgekeerde V-riem. Daar frees je nu groeven in, dat gaat gepaard met wrijving en onnodige belasting van de driver. Nee is orginele riem heb ze gevonden https://m.yoycart.com/Product/570625856961/
Old Satterhand Geplaatst: 29 juli 2022 Geplaatst: 29 juli 2022 Op 25-7-2022 om 12:48, Plexter22 zei: Orginele riemen nog steeds niet gevonden 14 uren geleden, Plexter22 zei: Nee is orginele riem heb ze gevonden Ik vind je berichten tamelijk verwarrend. Ik zie bij je foto's (in het andere draadje) een smalle riem met een aanduiding H100. Dat lijkt me een originele. Hierbij nogmaals een oproep om in dat andere draadje te reageren op de vraag van @trust. Ik kan je niet verder helpen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen