Eduard07 Geplaatst: 24 juli 2022 Geplaatst: 24 juli 2022 https://www.nu.nl/binnenland/6214092/na-71-jaar-geen-winnaar-orgelwedstrijd-haarlem-deelnemers-niet-creatief-genoeg.html Waar gaat het heen met die zesjes-cultuur? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
cookie monster Geplaatst: 24 juli 2022 Geplaatst: 24 juli 2022 Wees gewoon creatief: 😁🥴👽🥴😁 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: 5 augustus 2022 Geplaatst: 5 augustus 2022 pilletje teveel gehad @cookie monster 😁 geintje With Or Whitout You U2
cookie monster Geplaatst: 5 augustus 2022 Geplaatst: 5 augustus 2022 1 uur terug, Tonskidutch zei: pilletje teveel gehad @cookie monster 😁 🤬😲👌😋😁🤭 1 uur terug, Tonskidutch zei: geintje 😭🥶😋😇😁👌 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 5 augustus 2022 Geplaatst: 5 augustus 2022 1 uur geleden, Tonskidutch zei: pilletje teveel gehad @cookie monster 😁 geintje 1 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Sprietje Geplaatst: 5 augustus 2022 Geplaatst: 5 augustus 2022 (aangepast) Zorg dat je subwoofer aangesloten is want hier gaan alle registers open samen met een mooie lasershow: 5 augustus 2022 aangepast door Sprietje 1
Tonskidutch Geplaatst: 5 augustus 2022 Geplaatst: 5 augustus 2022 Prachtig @Sprietje, waarvoor dank. die hebben toch echt alle register 100% getrokken With Or Whitout You U2
Psychosammie Geplaatst: 7 augustus 2022 Geplaatst: 7 augustus 2022 Ik zou wel een een concert in de Munster van Freiburg willen horen. Daar hangen 4 orgels die vanaf 1 punt te bedienen zijn. https://www.muensterorgel.de/ Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Sprietje Geplaatst: 7 augustus 2022 Geplaatst: 7 augustus 2022 Hier de Bohemian Rhapsody van Freddie Mercury op een indrukwekkend orgel. Een complete cocpit met de nodige gaspedalen: 1
Psychosammie Geplaatst: 7 augustus 2022 Geplaatst: 7 augustus 2022 Hm, groter is niet altijd beter. Je hoort gewoon wanneer hij van klavier moet wisselen. Het nummer laat het orgel ook niet echt tot zijn recht komen. Voor de liefhebbers dan, Gert van Hoef. https://www.youtube.com/watch?v=gzDaVB0753k Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 8 augustus 2022 Geplaatst: 8 augustus 2022 Gelukkig kan ik de geluidsterkte regelen, hier aan mijn pC. Als ik in de zaal zou gezeten hebben zou ik gek geworden zijn met m'n tinitus aandoening. With Or Whitout You U2
Moderator ceesv Geplaatst: 8 augustus 2022 Moderator Geplaatst: 8 augustus 2022 Voor de liefhebber van oude kerkorgels en orgelmuziek Fraser Gartshore.com En een zijsprong naar een bioscoop orgel. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 8 augustus 2022 Geplaatst: 8 augustus 2022 (aangepast) Op 5-8-2022 om 11:25, Sprietje zei: Zorg dat je subwoofer aangesloten is want hier gaan alle registers open samen met een mooie lasershow: Ik heb er maar 1 woord voor nl. zenuwenmuziek Hadden ze toch orgel Joke in moeten sturen. orgel joke op de zwarte cross 8 augustus 2022 aangepast door gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Sprietje Geplaatst: 8 augustus 2022 Geplaatst: 8 augustus 2022 Om het 150 jarige bestaan van de Royal Albert Hall te vieren, zijn er een aantal concerten gegeven. Eén er van was deze: Het orgel beschikt over een 64 feet orgelpijp (19,5 meter) die een toon weer geeft van 8Hz. Er bestaan slechts 3 orgels ter wereld met een pijp van 64 feet. Deze frequentie hoor je dan ook niet meer, je voelt hem alleen maar dat past in de wereld van beleving. Ik ben een aantal keren in de Royal Albert Hall geweest waarbij ik ook een keer helemaal boven in de staan galerij stond. Dan zie je pas hoe gigantisch die pijpen zijn die vanaf de zaal beneden tot ver boven je uitsteken. Zie ook: https://en.wikipedia.org/wiki/Royal_Albert_Hall_Organ
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen