Gast Geplaatst: 8 november 2002 Geplaatst: 8 november 2002 Hoi, Ik heb nog niet zolang een motor op mijn schotel gemonteerd. Nu wil ik eens gaan kijken naar feeds. Zo af en toe kom ik er wel eens een tegen die in de PET123 files staat, maar ik wil ze ook wel eens zelf vinden. Kortom mijn vraag: HOE? Is er bv een database met alle gebruikte feed kanalen want bij PET staan ze er niet allemaal in. Ik heb een Humax 5400 met alle toeters en bellen. Wie heeft er tips? Groeten,
Gast Geplaatst: 8 november 2002 Geplaatst: 8 november 2002 hi, ik ben ergens een feeds database tegengekomen op een boekje.zal het eens zoeken en inscannen,en de url doorsturen via pm.zorg dat je pm aanstaat.
Gast Geplaatst: 8 november 2002 Geplaatst: 8 november 2002 of hier kijken of de hopperguide kopen, daar staan ook feeds in, ook kun je even een kijkje nemen op feed nieuws
Gast Geplaatst: 8 november 2002 Geplaatst: 8 november 2002 kijk dringend je pm maar eens,daar staat een prive link waar ingescande feeds instaan 6 bladzijden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen