Ga naar inhoud


misschien een idee, je weet maar nooit.


Gast

Aanbevolen berichten

het lijkt me misschien een goed idee om in een bericht meerdere vragen te beantwoorden en ik hoop dat de moderators daar geen probleem mee hebben, voor sommigen is het dan misschien iets makkerlijker en worden dezelfde vragen dan misschien niet vaak herhaald.

Ik zal zelf maar eens beginnen.

Voor de Hyundai 1010 ben ik de volgende problemen tegengekomen.

bij twee verschillende patches van pr.de H*** ben ik het de volgende problemen tegen gekomen.

Bij de eerste patch krijg ik niet alle zenders, bijv. 19/9 , x-zone 3n der premiere 3 en hoger werken niet en kan ze dmv van een sat scan of tp edeit ze er ook niet op krijgen.

Bij de volgende patch van dezelfde site heb ik wel alle zenders maar werkt mijn ch liast niet correct en blijft hij tijdens het bladeren op hetzelfde kanaal staan en moet ik er met de exit knop uit.

Bij beide ptches loopt op sommige zenders het beeld niet synchroom met het geluid.

bij de tweede scan can ik ook geen sat scan doen op hotbird nadat astra er op staat, hij gaat tijdens het scannen van hotbird na een aantal minuten er gewoon uit en schakelt dan op stand by.

 

wie hiervoor een oplossing weet of nog iets anders tegen is gekomen, meld dat hier dan even misschien weet ik of iemand anders daarvoor een oplossing en hoef je dan niet overal steeds door te zoeken maar gewoon even hier kijken voor de 1010.

 

Indien dit idee niet goed valt dan geachte moderators gewoon dit topic sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


klopt wel maar ik ben hetvolgende probleem tegengekomen tijdens het zoeken en vragen hier.

Als ik iets vraag dan krijg ik soms antwoorden die eigenlijk helemaal niet meer over de vraag gaan en als de topic iets langer open staat dan vaak al helemaal niet meer.

hetzelfde eigenlijk als ik in topics zoek, waardoor je op een vraag aan het eind bijna zelf niet eens meer weet war het nu eigenlijk om ging.

 

maar ja dat heb je denk ik nu eenmaal op een forum.

 

verder moet ik wel zeggen dat sat4all een super forum is waar mij ondanks deze misschien iewat negatieve dingen er ook veel positieve dingen zijn en ik er door dit forum al aardig wat bij heb geleerd.

 

Allemaal bedankt en allemaal wel effe lekker doorgaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...