Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waar het onderwerp over ging, was de vraag of bepaalde mensen niet op hun site een rekening konden vermelden. Handelaar X patcht elke dag 2 Philipsen en vraagt hiervoor geld.Want je uren overdag moeten toch geld opbrengen, en nde klant vraagt er zelf om, en heeft er ook geld voor over dat dit patchen vakkundig gebeurt. De goeien hieronder zouden dan een vrijwillige bijdrage kunnen overmaken naar die maker.Ik heb het dus niet over een hobbyist die voor 1 keer z'n buurman helpt, of sat4all geld gaan storten. Deze discussie over geld naar sat4all staat ook al in een andere topic. Want je houd toch niet tegen dat sommige mensen geld vragen voor het software laden in ontvangers. Nu is er niet eens een mogelijkheid om een gedeelte daarvan op de goeie plek te laten komen.

Daarom haalde ik ook Ullie aan als voorbeeld. Maar over deze kwestie heb ik nog niet echt een mening gehoord. Ik was ook bedoeld wat de makers van software hiervan vinden.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Geplaatst:

Hey Zeeman,

Waarom zo benauwd ??

Maak er een stichting van .

De "Stichting Sat4all.com"

In de statuten van een stichting is bepaald dat je geen winst mag maken.

Je moet alleen wel proberen zelf je "eigen broek op zien te houden"

Als je lid wilt worden kan dat en je zou het lid kunnen laten kiezen uit een gratis lidmaadschap of een lidmaatschap met een vrijwillige donatie ieder jaar.

Groeten,

Piet

Geplaatst:

Probleem van een stichting is dat er veel bij komt kijken. Kost ook veel geld want je moet naar de notaris toe etc. En wat dan ook nog een nadeel is dat we niet meer anoniem zijn. Een aangezien er diverse instantie's zijn die sat4all liever zien verdwijnen.....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen