ikkuniet Geplaatst: 18 augustus 2022 Geplaatst: 18 augustus 2022 Dag allemaal Ik heb een stab 120 rotor, gibertini op100se werkt nog steeds prima, maar op mijn dreambox op 23.5 signaal 8.8 9 dus ik denk, droog, ik ga me schotel ff afstellen, maar om de rotor naar de 0 postie te krijgen werkt deze motor net ff anders, de andere stab motors kun je op de motor naar 0 draaien , maar deze niet, dus 2 opties, via de decoder, dus gedoe of via een Mini satellite dish positioner als voeding gebruik ik de powersuply en power inverter van mijn swaiger. Nu mijn vraag, hooe kom ik aan Mini satellite dish positioner
ikkuniet Geplaatst: 28 augustus 2022 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2022 IK een mailtje gestuurd naar STAB italia, 3 keer of zo en die vertelde dat ze in 2016 gestopt zijn met de fabricage van die dingen, maar: Ik heb er 1 gevonden, tip gekregen van ***, staan er nog wel wat meer op , maar om zo maar geld over te maken , in iedergeval, hij vertelde dat dit een betrouwbaar adres is, *** dus na gebeld te hebben of ze dat ding nog hebben ,daar maar de mp02 besteld, dus we wachten af
Psychosammie Geplaatst: 29 augustus 2022 Geplaatst: 29 augustus 2022 Op zoek naar Ik heb er een hekel aan als mensen hun zin Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
wanderer Geplaatst: 29 augustus 2022 Geplaatst: 29 augustus 2022 Hi Hi, ik vond het al een bijzonder duidelijke topic titel 😁 Samsung 40D6510WS
Mojo Geplaatst: 29 augustus 2022 Geplaatst: 29 augustus 2022 5 uren geleden, Psychosammie zei: Op zoek naar Ik heb er een hekel aan als mensen hun zin Ikkuniet. 🤣 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 29 augustus 2022 Moderator Geplaatst: 29 augustus 2022 Tja, ... Je bent hier nieuw, je hebt een brandende vraag....en dan? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten