entaa Geplaatst: 19 augustus 2022 Geplaatst: 19 augustus 2022 Mag weg wegens overstap naar kijken via Android TV. In goede staat. Een klein krasje op de behuizing valt niet uit te sluiten. Er zit ook nog een interne harde schijf in van 250 of 500 GB (kijk ik nog na). Het is de standaard versie met 2 DVB-S2 tuners. Vraagprijs: 140 EUR Af te halen omgeving Hasselt of Leuven (België), eventueel langs te brengen na afspraak of op te sturen naar Nederland.
anto55 Geplaatst: 5 juni 2023 Geplaatst: 5 juni 2023 hey is die nog beschikbaar voor 50 € kan ik die komen afhalen ik woon in houthalen dag groetjes
Mojo Geplaatst: 5 juni 2023 Geplaatst: 5 juni 2023 20 minuten geleden, anto55 zei: hey is die nog beschikbaar voor 50 € kan ik die komen afhalen ik woon in houthalen dag groetjes Denk je dat dit nog gelezen wordt? 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
ton68 Geplaatst: 5 juni 2023 Geplaatst: 5 juni 2023 (aangepast) @ Heren moderatoren. Ik zie dit wel vaker op forums. Men beidt wat aan (in dit geval heeft deze persoon kennelijk gedacht ook ff aanmelden op Sat4all dan posten) en ik verkoop sneller. Denk dat jullie af en toe toch dit soort erg lange inactieve "leden" moeten afmelden. Soms erg verwarrend voor andere leden. 5 juni 2023 aangepast door ton68
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen