Con Geplaatst: 24 augustus 2022 Geplaatst: 24 augustus 2022 (aangepast) Ik heb 2 camera's die elk poort 80 hebben. Deze heb ik geforward de ene TCP 81, UDP 81 en de andere TCP 82, UDP 82 maar krijg op mijn externe IP geen toegang. 24 augustus 2022 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Moderator wiz Geplaatst: 24 augustus 2022 Moderator Geplaatst: 24 augustus 2022 Ik zie in dat overzicht niet dat port 81 wordt gemapt naar port 80 intern? Ik ken die fritz niet, maar normaal gesproken moet je de interne poort ook op kunnen geven. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Con Geplaatst: 24 augustus 2022 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2022 Ik ben er al uit. Ik had vergeten de nieuwe Gateway's (oud 192.168.2.254) naar (nieuw 192.168.2.1) te zetten. Dat moest ik overigens ook in al mijn Shelly''s doen, had geen verbinding meer met Google Home. Afijn, na 4 uurtjes tobben... Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen