Gast Geplaatst: 2 maart 2002 Geplaatst: 2 maart 2002 Hallo ten eerste wil ik zeggen dat ik een absolute newbie ben, maar na het dvd 4us heeft ook het schotel 4us mij getroffen. Ik heb vandaag het volgende aangeschaft, maar ik kan hier nog wel wat wijzigingen in aanbrengen. Ik wil graag alle nederlandse zenders ontvangen de gratis en de zenders waar je voor moet betalen, en ook wil ik graag documantaires en sportprogramma's zien en voor mijn dochter zou het leuk zijn om wat kinder programma's te zien bv disney channel. hieronder staat wat ik heb, mis ik nog wat en zo ja wat en wat zou beter moeten. Ps wat voor software zou ik al moeten downloaden?? 060 Visiosat SMC Ultra High Performance Schotel Alps Single Universal Sateliet Coax Kabel F connector Tratec Beugels Master A-2 programmer inclusief voeding Muisverlengkabel Funcard AT8515 24C84 uni-fax tapanker M8 X 75 Humax IRCI-5400 Irdeto inclusief H2.08 Loader. . De set wordt over een dag of 10 aangesloten. Alvast bedankt voor jullie response. Groetjes Wim <small>[ 02-03-2002, 19:54: Bericht gewijzigd door: Wim Knoll ]</small>
Aanbevolen berichten