Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Mijn abonnement bij caiway loopt nog tot volgent jaar maart.

nu heb ik een storing en wordt niet voor 14 september geholpen om de storing op te lossen.

Kun je nu het abonnement direct op zeggen en een andere provider kiezen?

Ik krijg geen antwoord van caiway  en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

4.5 uur aan de telefoon gezeten dus aan geduld mankeert het niet.

ik heb 2 glasvezel aansluitingen in huis liggen en die van caiway is dus waarschijnlijk defect.

Kpn ligt ook in huis en waarschijnlijk dus wel goed.

aangepast door digiruud

 Vu plus ultimo 4K


Geplaatst:

Ik zit hier gek tegenaan te kijken zoals je het meldt.

2 Glasvezelaansluitingen? lopen er echt 2 kabels naar je huis? Ik zie zoiets voor het eerst, maar wie weet.

Hier ligt 1 kabel en heb als provider KPN omdat die met het oude telefoondraadje ook meewerkte om het soepel te laten draaien.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

  • Moderator
Geplaatst:
1 uur geleden, digiruud zei:

Mijn abonnement bij caiway loopt nog tot volgent jaar maart.

 

52 minuten geleden, digiruud zei:

waarvan delta dus niet meer werkt

Verwarrend.

Is Delta of caiway nu je leverancier?

 

Afhankelijk van je abonnement zal er in de voorwaarden een termijn afgesproken zijn waarbinnen men storingen opheft.

Bij een duur zakelijk abonnement meestal binnen 4 uur, maar welk abonnement heb jij?

 

Caiway heeft een compensatieregeling voor netwerkstoringen die langer duren dan 12
aaneengesloten uren. De vergoeding bedraagt minimaal 1/30 van de maandelijkse vaste
vergoeding en is nooit lager dan €1,-. Meer informatie over het recht op compensatie bij
netwerkstoringen is te vinden op
www.caiway.nl/over-ons/compensatie-bij-netwerkstorin

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
13 uren geleden, digiruud zei:

nu heb ik een storing en wordt niet voor 14 september geholpen om de storing op te lossen.

 

wat is de storing dan precies? TV -  Zenders - Telefoon - Internet

 

klaarblijkelijk heb je nog internet anders kun je hier ook niet "posten"

 

heb je dan al gekeken op de storingmelder in het internet of er meer betroffen gebruikers zijn op de postcode?

 

hoe weet je dat KPN glasvezel wel werkt, hangt daar dan een modem aan?

 

 

Coles Corner

Richard Hawley

 

Geplaatst:

Er zijn diverse pilots geweest betreffende FttH. Sommige aanbieders zijn opgeslokt door KPN, anderen failliet terwijl de kabel er al lag… Gebeurt inderdaad. Je hebt bij de meeste providers een minimaal jaarcontract en daarna maandelijks opzegbaar..

 

@Tonskidutch

Hij zal wel een mobieltje gebruikt hebben :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Geplaatst:

Ik heb deze post inderdaad via mijn mobiel gedaan.

Mijn internet verbinding is niet zakelijk.

Vandaag weer met caiway gebeld maar er is nog geen oplossing.

caiway maakt gebruik van de glasvezel aansluiting van Delta.

er is naar alle waarschijnlijkheid bij graafwerkzaamheden een glasvezel door getrokken.

De glasvezel van kpn ligt in huis maar zit dus geen modem achter.

Wat binnenkort denk ik wel gaat gebeuren.

Ik ben nu gewoon over geleverd aan een groot niets wetend bedrijf waar je geen antwoord van krijgt.

Alleen dat ze er mee bezig zijn maar niet weten wanneer het opgelost is.

Ook wordt er niet mee gedacht hoe een tijdelijke oplossing.

 

 

 

 Vu plus ultimo 4K

  • Moderator
Geplaatst:

Je kan overwegen in de toekomst te wisselen naar KPN, hun glasvezel ligt vermoedelijk in dezelfde sleuf.

Een kapot getrokken kabel bij graafwerkzaamheden lijkt mij overmacht.

 

Wil je binnen 24 uur weer signaal, neem dan in de toekomst een zakelijk abonnement.

 

Leuk is het niet, maar er zijn ergere dingen in het leven.

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Toen de telefoonkabel hier na een blikseminslag kapot was een eind buiten het huis en daarmee geen telefoon en internet werd de zaak binnen een dag door KPN geregeld.

De glasvezel is hier later door een andere club naar het huis gelegd en ik kon de provider kiezen. De keuze was simpel.

KPN heeft de zaak binnen aangesloten en meteen ook het modem vervangen door het nieuwste model.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

Een paar dagen zonder internet (met alternatief een mobieltje) is niet zo erg… Dat je geliefde hondje vlak voordat je naar je werk gaat doodgaat is erger :( 

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...