Ga naar inhoud


De gierigheid van RTL kent geen grenzen (CD schrapt 2-3 RTL zenders)


Codx

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, Alex1970 zei:


Dan ben je ook geen klant.

Inderdaad , en betaal je ook niets , en heb je dat probleem natuurlijk niet !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uren geleden, astro iris zei:

Gaan waarschijnlijk op zwart op 4 oktober, wanneer Pebbles TV beschikbaar wordt.Voorlopig nog beeld.

Pebble TV komt  niet beschikbaar voor abonnees met enkel satellietontvangst. Alleen als men kijkt via een hybride satellietontvanger of via IPTV en OTT komt Pebble TV in het aanbod.

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men gooit een zender als RTL-crime eruit vanwege een geringer aantal kijkers dan op sommige andere zenders om meer te verdienen. Betekent wel dat men weer een duizend of meer klanten kwijt is . Is blijkbaar volgens de schattingen van de managers net iets gunstiger voor de aandeelhouders.

Ook al kunnen die het gigantisch mis hebben zoals tig duizend keer in het verleden bij CD en elders.

Maar de satellietkijkers verliezen dus weer een paar zenders en krijgen geen Pebble als je die al zou willen...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo dwang? Je kunt moeilijk verlangen dat verouderde technieken voor een kleine niet rendabele doelgroep in stand gehouden wordt.

DVB-S was een tijd lang een prima oplossing maar met tanende abonnee cijfers verschraalt eerst het aanbod en daarna gaat de stekker er uit.

Kijk maar naar de dagbladen die ik jarenlang rondgebracht heb. Zitten tegenwoordig op tabloid formaat om kosten te besparen.

Wat moet je nog met die papieren uitvoering als je de content ook online kunt consumeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, theparasol zei:

Hoezo dwang?

Technieken die vernieuwen , prijsverhogingen , gesloten ontvangers , ....

wil je dit allemaal , dan ben je wel verplicht hierin mee te gaan !!

 

Ik kan met een papieren krant niks doen , wegens mijn slecht zicht !!

De digitale krant , ik lees er verschillende , bij de ene is een artikel betalend ,

terwijl bij een andere krant het gratis is , mijn keuze is dan snel gemaakt !!

Online komen de artikels ook zowat per minuut binnen !!

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, theparasol zei:

Wat moet je nog met die papieren uitvoering als je de content ook online kunt consumeren?

's Morgens met mijn bakkie koffie en een croissant, is het wel veel handiger en aangenamer, in het krantje te bladeren , dan op smartphone of computer te tokkelen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

iPad naast het broodplankje 's ochtends en lezen maar. Uitvergroten zover als je plezierig vindt. Veel fijner dan zo'n grote krant zoals ik vroeger had.

Abo trouwens ook iets van de helft goedkoper.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het geld dat je in nog geen 2 jaar op het abo bespaart koop je een mooie iPad die 10 jaar meegaat en bespaar je jaarlijks een kleine 200 euri.

Iets om te overwegen, lijkt me.

Los van dat het 10x plezieriger is bij het ontbijt dan een papieren krant.  En wat bomen scheelt.

Maar ieder z'n ding.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om in toppunt te gaan was vanmorgen rtl lounge op zwart. RTL crime deed het nog.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-10-2022 om 21:17, theparasol zei:

DVB-S was een tijd lang een prima oplossing maar met tanende abonnee cijfers verschraalt eerst het aanbod en daarna gaat de stekker er uit.

De werkelijkheid was andersom. Door het belabberde aanbod op satelliet liepen de klanten weg waarna deze vicieuze cirkel in gang werd gezet. CD doet het nergens goed. Online is NLZiet een goedkopere aanbieder met een beter beeld. Op satelliet was Joyne een goedkopere aanbieder met beter beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...