Ga naar inhoud

Sky Digital nemen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, ik ben van plan om Sky Digital te nemen, voornamelijk vanwege de Sky Sports kanalen. Aangezien ik in NL woon, zal ik dit dus via een zaak moeten doen die een Sky-kaart zullen regelen via een Engels adres.

In mijn buurt zijn er twee winkels (Leiden & Zoetermeer) die zoiets kunnen regelen.

Wat raden jullie me aan? Moet ik zoiets doen? Zijn die winkels wel te vertrouwen? Zijn er mensen met Sky Digital ervaring? Natuurlijk weet ik dat jullie niet kunnen vertellen welke winkels te vertrouwen zijn en welke niet, het gaat me meer om het algemene beeld. Welke prijzen zijn bijv. acceptabel?

Eerlijk gezegd wil ik Sky nemen vanwege Indiase cricket, is Sky een goede optie, of zijn er betere alternatieven?

Ik wil graag jullie opinie's en ervaringen horen!

Geplaatst:

beste masterblaster ik heb sky al sinds 1988 eerst analoog toen digitaal en nu sky + met harde schijf ik kan je alleen maar aanraden het te nemen met betrekking op jou vraag heb ik een heel goed adres voor sky direct in england als je intressen heb hoor ik dit wel van jou ''thy say the sky is above but not at my place''

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Bedankt DIGIWIEW voor je reactie!

Aangezien je sinds 1988 al naar Sky kijkt, kan ik dus aannemen dat je weinig problemen bent tegengekomen bij het kijken naar de Sky zenders, toch.

Je kent dus iemand in Engeland die het wel kan regelen en betrouwbaar is. Ik zou graag meer details daarover willen weten. Ik ben nieuw hier, dus weet ik niet of we zoiets op het forum kunnen bespreken.

Geplaatst:

BESTE MASTERBLASTER OM JE GOET VAN DIENST TE ZIJN STUUR IK JE EEN PM DAT WIL ZEGGEN DAT ALLEEN JIJ MIJN BERICHTT KUNT LEZEN LEES HOE JE HET MOET DOEN IN DE REGELS VAN HET BOARD

"" THY SAY THE SKY IS ABOVE BUT NOT AT MIJ PLACE"'

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Ik zou graag de ervaringen van mensen willen horen, die Sky hebben geregeld via een zaak in NL! Het liefst wil ik weten hoe betrouwbaar en behulpzaam die zaken zijn. En of de kans groot is dat Sky ontdekt dat je van buiten GB aan het kijken bent.

Alvast bedankt!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen