Sprietje Geplaatst: 5 september 2022 Geplaatst: 5 september 2022 Een foto van de lnb zou welkom zijn van de achterzijde genomen en van de zijkant.
Gene 1225 Geplaatst: 5 september 2022 Auteur Geplaatst: 5 september 2022 Samengevat: - de kwaliteit van de kabel van 15m speelt geen doorslaggevende rol, de connectoren zijn in orde, de elevatie is ok. - @Old Satterhandde lnb kan wat weggezakt zijn , misschien door de hitte: wordt dus volgend weekend gecontroleerd. - @mebo870: Voor de Astra 28.2 maximaal 7.5 tot 8.5, dat is veel te weinig en op het randje af, ik haal hier op sommige zenders 20. Dat laatste haal ik dus op geen enkele zender , noch op astra 1 , 2 of 3. 4 uren geleden, Sprietje zei: Een foto van de lnb zou welkom zijn van de achterzijde genomen en van de zijkant. Ok Sprietje: volgend weekend ben ik weer ter plaatse . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Mimisiku Geplaatst: 5 september 2022 Geplaatst: 5 september 2022 Ik woon aan de kust en zie sommige UK zenders 19.6 dB Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Gene 1225 Geplaatst: 5 september 2022 Auteur Geplaatst: 5 september 2022 9 uren geleden, Tonskidutch zei: 15 meter is niks... 😉 Hirschmann KOKA 9 Eca Tonskidutch: bij de eigenschappen van deze kabel wordt er verwezen naar Ziggo en Telenet (kabel-TV) maar niet naar satelliet. Toch geschikt? Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
moonchild Geplaatst: 5 september 2022 Geplaatst: 5 september 2022 Er is ook een bouwmarkt die Koka verkoopt, dus zomaar iets roepen is zelden slim VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Gene 1225 Geplaatst: 5 september 2022 Auteur Geplaatst: 5 september 2022 3 minuten geleden, Mimisiku zei: Ik woon aan de kust en zie sommige UK zenders 19.6 dB Ik woon zo'n 150 km landinwaarts, zal wel een verschil maken. Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Tonskidutch Geplaatst: 6 september 2022 Geplaatst: 6 september 2022 die KoKa is uitermate geschikt voor satelliet en voor kabel heeft ie ook nog eens een betere afscherming tegen 4G invloeden heb hem zelf ook in gebruik. I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen