Sprietje Geplaatst: 7 september 2022 Geplaatst: 7 september 2022 Het komend weekeinde wordt de F1 GP verreden op het Autodromo Nazionale in Monza, Italië. De diverse onderdelen worden als volg gereden: Eerste vrije training vrijdag 14:00 - 15:00 Tweede vrije training vrijdag 17:00 - 18:00 Derde vrije training zaterdag 13:00 - 14:00 Kwalificatie zaterdag 16:00 - 17:00 Race zondag 15:00 - 17:00 De race wordt o.a. uitgezonden op de Luxemburgse zender RTL-zwee die normaal ongecodeerd via internet te ontvangen is: : https://www.rtl.lu/tele/live-2 Ik weet alleen niet of die zender tijdens de race gecodeerd wordt.
Moderator ceesv Geplaatst: 7 september 2022 Moderator Geplaatst: 7 september 2022 14 minuten geleden, Sprietje zei: De race wordt o.a. uitgezonden op de Luxemburgse zender RTL-zwee die normaal ongecodeerd via internet te ontvangen is: : https://www.rtl.lu/tele/live-2 Ik weet alleen niet of die zender tijdens de race gecodeerd wordt. De Nederlandse F1 wedstrijd terug kijken gaat niet, die komende wedstrijd op deze manier kijken zie ik somber in. De website kent een regio beperking wanneer je een F1 event selecteert. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 7 september 2022 Auteur Geplaatst: 7 september 2022 Ik kan die zender zonder problemen op internet ontvangen in Spanje zonder vpn.
Tonskidutch Geplaatst: 7 september 2022 Geplaatst: 7 september 2022 ja maar soms geld die regio blokkade voor de wedstrijd / Race zelf en niet voor alle voorinformatie etc. With Or Whitout You U2
Sprietje Geplaatst: 7 september 2022 Auteur Geplaatst: 7 september 2022 Ja dat schrijf ik ook dat ik dat niet weet of het programma tijdens de race ook te bekijken is. De F1 is ook via ORF1 te bekijken op internet, zie: https://tv.orf.at/program/orf1/formelgros656.html
Tonskidutch Geplaatst: 7 september 2022 Geplaatst: 7 september 2022 Ik heb veel internet links geprobeerd, die zijn ook al langer bekend. Maar tijdens de race kreeg ik een disclaimer AUS RECHTLICHEN GRÜNDE etc vandaar dat ik nu VIAPLAY heb With Or Whitout You U2
Moderator ceesv Geplaatst: 7 september 2022 Moderator Geplaatst: 7 september 2022 En dat is dus ook het geval wanneer je bij die zender uit Luxemburg wat wilt (terug) kijken over de F1. De reguliere uitzendingen zijn wel te zien via de internet stream. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 8 september 2022 Auteur Geplaatst: 8 september 2022 Hamilton moet achteraan starten wegens het in gebruik nemen van een vierde motor.
minplus Geplaatst: 8 september 2022 Geplaatst: 8 september 2022 Betwijfel of hij Russel zal inhalen. Hij is goed, maar was het vooral toen hij een veel betere auto had dan alle anderen. Nu enkele anderen vergelijkbare auto's hebben valt hij wat weg. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Alex1970 Geplaatst: 8 september 2022 Geplaatst: 8 september 2022 (aangepast) RTL Zwee is tijdens de race geblokkeerd buiten Luxemburg. Via DVB-T vrij te ontvangen, maar alleen in en net rondom Luxemburg te ontvangen. Met Tivusat is de race te bekijken op TV8. En, zoals elke race, op Tipik. In Zuid-Oost Nederland vrij te ontvangen via DVB-T en via Hotbird met TV Vlaanderen Basic+. ERT2 (Hellas Sat) zend ook elke race uit. 8 september 2022 aangepast door Alex1970 1 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
John van Dreumel Geplaatst: 9 september 2022 Geplaatst: 9 september 2022 (aangepast) @Sprietje Waar heb jij deze tijden vandaan? De diverse onderdelen worden als volg gereden: Eerste vrije training vrijdag 14:00 - 15:00 Tweede vrije training vrijdag 17:00 - 18:00 Derde vrije training zaterdag 13:00 - 14:00 Kwalificatie zaterdag 16:00 - 17:00 Race zondag 15:00 - 17:00 De eerste vrije training blijk ik inmiddels gemist te hebben. Die zal dus van 13:00 - 13:45u geweest zijn want om 14:25 staat nu iets met Porsche gepland. En met Italië is er geen tijdsverschil. 😀😀 Update: Ik denk dat Viaplay ligt te hannesen met hun info. Begint tóch zo. Ik moet nu op de IPhone kijken i.v.m ziekenhuis-opname. Misschien lag het daaraan. 9 september 2022 aangepast door John van Dreumel Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
OllieBB Geplaatst: 9 september 2022 Geplaatst: 9 september 2022 ik gebruik nu al een paar jaar F1TV (streamen) daarbij heb je als je het wil het commentaar van Viaplay. Is niet te duur voor een jaar, en je kan zelfs met max meerijden. Ik zelf prefereer het commentaar van Olaf Mol, via grand prix radio, even syncen via hun site, en ready. voor en nabeschouwingen kan je naar voorkeur op F1TV of op Ziggo Sport bekijken als je dat abonnement nog hebt. Max staat er niet slecht voor als ik naar de tijden kijk. Beter als vorige week....
el renegade Geplaatst: 9 september 2022 Geplaatst: 9 september 2022 3 hours ago, OllieBB said: ik gebruik nu al een paar jaar F1TV (streamen) daarbij heb je als je het wil het commentaar van Viaplay. Is niet te duur voor een jaar, en je kan zelfs met max meerijden. Ik zelf prefereer het commentaar van Olaf Mol, via grand prix radio, even syncen via hun site, en ready. voor en nabeschouwingen kan je naar voorkeur op F1TV of op Ziggo Sport bekijken als je dat abonnement nog hebt. Max staat er niet slecht voor als ik naar de tijden kijk. Beter als vorige week.... Bij grand prix radio moet je nu een abonnement nemen om alle artikelen te kunnen lezen, zal me niet verbazen dat het commentaar daar vroeg of laat ook onder komt. Elke maand een nieuw boek uitbrengen voor brood op de plank trapt op een gegeven moment ook niemand meer in.
Sprietje Geplaatst: 10 september 2022 Auteur Geplaatst: 10 september 2022 De Nederlander Nyck de Vries vervangt Alexander Albon bij Williams dit weekeinde die een blindedarm ontsteking heeft. Leuk dat er dit weekeinde twee Nederlanders in de GP meerijden.
Sprietje Geplaatst: 10 september 2022 Auteur Geplaatst: 10 september 2022 In VT3 Max natuurlijk nr.1. Maar De Vries slechts enkele honderdsten achter Nicholas Latifi van de stal Williams. Dat is natuurlijk klasse voor iemand die voor de eerste keer in de F1 rijdt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen