Tonskidutch Geplaatst: 11 september 2022 Geplaatst: 11 september 2022 Op 9-9-2022 om 15:49, OllieBB zei: daarna gaat het beeld op blank en gebeurt er niets meer gebeurt niets of is het oproepen van je menu wel nog mogelijk? want dan met het menu zou je de flash via harddisk methode kunnen toepassen... je zet gewoon een ander image op hdd in de juiste map de telnet variant daarvan die kan ik je helaas niet aanbieden Beef Wellington of gewoon Rosbief
Mimisiku Geplaatst: 11 september 2022 Geplaatst: 11 september 2022 Praten we over een Duo 4K of een Duo 4Kse? Je zou zomaar de verkeerde firmware op je USB stick kunnen hebben…. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
OllieBB Geplaatst: 11 september 2022 Auteur Geplaatst: 11 september 2022 Hoi Mimisiku, Je hebt helemaal gelijk...!! Ik wist niet dat er een DUO4K en ook een DUO4KSE was. Ik had inderdaad de DUO4K en heb nu gelijk gedownload, en ga zo eens proberen!! Bedankt!! Frans
OllieBB Geplaatst: 11 september 2022 Auteur Geplaatst: 11 september 2022 Hoe simpel kan een oplossing soms zijn.... Ik had dus inderdaad de files van de VU+ DUO4K gebruikt pfff (die mogen ze wel eens in de lijst onder elkaar zetten, zodat het opvalt dat er twee verschillende zijn... ) Box laad meteen van de USB stick, en ik heb nu eerst even de laaste VUplus image er op gezet. vuplus-image-vuduo4kse-20220418192853_usb.zip Vanavond de OpenPli er weer opzetten. Ik denk dat ik nu de 7.3 ga gebruiken, omdat bij de apps update op 8.0 de boel crasht. Nogmaals bedankt Mimisiku !!
OllieBB Geplaatst: 11 september 2022 Auteur Geplaatst: 11 september 2022 OK, de OpenPli staat er weer op. Er is blijkbaar geen 7.3 meer voor deze box, dus de laaste 8 er op gezet. Daarna de Oscam gedownload, en enabled, de zenderlijst weer van mijn PC er opgezet, en we zijn weer in business.. Box werkt dus nu weer zoals vanouds. Met vele dank aan Mimisiku !! Groetjes Frans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen