Noordzee Geplaatst: 8 september 2022 Geplaatst: 8 september 2022 (aangepast) De Britse koningin Elizabeth II is op 96-jarige leeftijd overleden. Dat meldt Buckingham Palace in een verklaring. Op Radio Caroline werd direct de programmering aangepast. 8 september 2022 aangepast door Noordzee Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
minplus Geplaatst: 8 september 2022 Geplaatst: 8 september 2022 Die leeftijd hoop ik ook te halen.... 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
John van Dreumel Geplaatst: 8 september 2022 Geplaatst: 8 september 2022 Dan mag nu die spaniël het land gaan leiden. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
usefullaliman Geplaatst: 9 september 2022 Geplaatst: 9 september 2022 Rip Ze heeft het wel bijna een eeuw volgehouden ,nu mag de bejaarde Charles het overnemen? God save England 1 "We ride together, we die together. Bad boys for life."
edbe Geplaatst: 9 september 2022 Geplaatst: 9 september 2022 mooie leeftijd, God Save the Queen R.I.P. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Tonskidutch Geplaatst: 15 september 2022 Geplaatst: 15 september 2022 ja 6 uur stil staan doet iets met je heeft de inspectie zeker nog nooit naar gekeken? Magic Smile Rosie Vela
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen