ikkuniet Geplaatst: 10 september 2022 Geplaatst: 10 september 2022 (aangepast) Ik heb dus al een jaar of 2 zo,n ding en je kunt er goed je creatieve ei in kwijt, of hele mooie dingen maken , om even een idee te krijgen 365 uur printwerk en ongeveer 3 kilo aan materiaal , 10 september 2022 aangepast door ikkuniet
Mimisiku Geplaatst: 10 september 2022 Geplaatst: 10 september 2022 Dat ziet er echt gelikt uit Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Con Geplaatst: 11 september 2022 Geplaatst: 11 september 2022 Slim ontwerp, haast geen of geen ondersteuning nodig. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
ikkuniet Geplaatst: 11 september 2022 Auteur Geplaatst: 11 september 2022 (aangepast) Het is niet mijn ontwerp maar staat op thingiversDe eerllijkheid is dat dit niet mijn ontwerp is, maar staat op thingiverse en bestaat uit ongeveer 20 parts En voor Mimisiku omdat je er ook 1 hebt,.. er zit in de printer,op en aan, noctua coolers, raspberry pi 4 8gb en camera met buck converters om de printer op afstand te volgen,... bondtech ddx direct drive, is nu gewoon een prima ding 11 september 2022 aangepast door ikkuniet
Moderator Matchless Geplaatst: 13 september 2022 Moderator Geplaatst: 13 september 2022 Wat voor merk is "dit ding"? Ziet er erg netjes uit.mag gezien worden 👍🤘 Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
ikkuniet Geplaatst: 3 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2022 Beetje laat maar creality cr10spro v2 met wat aanpassingen zoals de raspberry, noctua coolers, bondtech ddx,anti backlash moeren, glazen bed.
Con Geplaatst: 3 oktober 2022 Geplaatst: 3 oktober 2022 9 uren geleden, ikkuniet zei: Beetje laat maar creality cr10spro v2 met wat aanpassingen zoals de raspberry, noctua coolers, bondtech ddx,anti backlash moeren, glazen bed. Waarom die Raspberry? Ik heb de CR10 direct aan mijn PC hangen. Vanuit Simplify3D kun je dan rechtstreeks de printer aansturen. Daarnaast kun je met Simplify3D ook rechtstreeks de x, y en z-as bewegen en los de temperatuur instellen. En dat laatste is weer makkelijk als je het filament moet vervangen. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
ikkuniet Geplaatst: 4 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2022 Omdat je dan je pc helemaal niet meer nodig hebt, je logt gewoon in via je pc, laat het file in de rasp in, als de boel draaid word alles opgeslagen op de raspbery en kun je s,avonds gewoon de pc uitzetten ,en je kunt via de rasp, ik heb er een camera opzitten, de boel op afstand in de gaten houden, en als het nodig de boel stoppen.
Tonskidutch Geplaatst: 8 december 2022 Geplaatst: 8 december 2022 Op 4-10-2022 om 10:24, ikkuniet zei: Omdat je dan je pc helemaal niet meer nodig hebt, je logt gewoon in via je pc uh aha dus je gebruikt wel een pC om in te loggen geinige omweg Coles Corner Richard Hawley
Moderator Matchless Geplaatst: 13 december 2022 Moderator Geplaatst: 13 december 2022 of je zet er een duet in, dan heb je ook geen raspberry meer nodig (ik vermoed voor octoprint). Dan kan je zelfs via je telefoon inloggen. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen