Zunigkyk Geplaatst: 11 september 2022 Geplaatst: 11 september 2022 (aangepast) Ik krijg deze melding op mijn TV Philips32PFS6402/12 aangekocht 19-03-2019. Ik wil nu (om 23.30) de uitzending Buitenhof van vanmiddag bekijken via NPOstart app, TV gebruikt bekabeld internet. 1) Ik krijg dus de melding: "Momenteel niet beschikbaar, of de video speelt niet af op uw apparaat type" 2) Er is zwaar gedimd (nog net zichtbaar) beeld en normaal geluid. 3) Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, resultaat is hetzelfde. 4) Op mijn computer kan ik dezelfde aflevering normaal bekijken. [Ik heb/gebruik hiervoor geen inlog of account, heb het nooit nodig gehad] Vraag: waarom speelt de video zwaar gedimd (c.q. 'niet') af op mijn TV??? 11 september 2022 aangepast door Zunigkyk
Zunigkyk Geplaatst: 12 september 2022 Auteur Geplaatst: 12 september 2022 (aangepast) Heb geprobeerd om mijn modem opnieuw op te starten, maar hij bleef er in hangen... Er leek een probleem met een ethernetpoort van modem'router te zijn, heb andere ethernetpoorten gekozen, en de TV van het net gehaald, en voila! Modem herstart correct én ik kan weer met normaal beeld NPOstart bekijken. Maar uiteindelijk zit ik nu weer op de oorspronkelijke ethernetpoorten, herstart het modem opnieuw en weer blijft hij hangen. Vervolgens de TV weer van het net gehaald (stekker er uit), en dan slaagt het herstarten van het modem. Voorlopige conclusie: Ethernet is OK. De TVsoftware/NPOstart verhindert volledige herstart van het modem. Je/ik moet de TV uit zetten (stekker er uit). P.S.: Ik zag dat mijn modem pas 4 dagen actief was. Ik herstart eigenlijk nooit. Waarschijnlijk heeft provider Tele2 (ADSL) onlangs een reset gedaan, zodat het probleem ook daar vandaan kan komen. Ik kan me voorstellen dat IPTV even uit gezet moet worden ivm bijvoorbeeld lopend betaalTV programma als je het modem herstart. 12 september 2022 aangepast door Zunigkyk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen