Neptunus Geplaatst: 25 september 2022 Geplaatst: 25 september 2022 Zie de afbeelding, enig idee hoe ik deze kan demonteren? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
minplus Geplaatst: 25 september 2022 Geplaatst: 25 september 2022 Onbekend. Is hij kapot? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Sprietje Geplaatst: 25 september 2022 Geplaatst: 25 september 2022 Volgens mij moet je met een schroevendraaier in het sleufje bij de pijl het stopcontact er uitwippen. Het zit namelijk boven en onder in een groefje geklemd.
Satterdam Geplaatst: 25 september 2022 Geplaatst: 25 september 2022 linksonder en rechtsboven zie je een afbeelding van een schroevendraaier. waarschijnlijk moet je daar de schroevendraaier insteken om de boel los te klikken.
Moderator ceesv Geplaatst: 26 september 2022 Moderator Geplaatst: 26 september 2022 Je zal eerst de witte afdekplaat moeten verwijderen, die zit over de schakelaar geklemd. Daarna kan je de schroefjes losdraaien waarmee hij in de inbouwdoos vast zit. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mimisiku Geplaatst: 26 september 2022 Geplaatst: 26 september 2022 Gewoon het plastic eruit klikken... Daarna kan je de witte rand verwijderen en het binnenwerk eruit schroeven... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Sprietje Geplaatst: 26 september 2022 Geplaatst: 26 september 2022 Zou je aan kunnen geven hoe hij het er uit moet klikken want dat vraagt hij namelijk.
Moderator ceesv Geplaatst: 26 september 2022 Moderator Geplaatst: 26 september 2022 Doorgaans gewoon lostrekken, wanneer hij ergens achter haakt even met een schroevendraaier eventueel het haakje wegdrukken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
D.Quijote Geplaatst: 26 september 2022 Geplaatst: 26 september 2022 Het is een wintop schakelaar, kwam dit tegen. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Neptunus Geplaatst: 28 september 2022 Auteur Geplaatst: 28 september 2022 met jullie hulp is het gelukt, het kreng zat nogal vast. schakelaar netjes vervangen door een led dimmer, die trouwens enorm in prijs zijn gedaald, je heb nu al een goede fase afsnijding (dus geen gebrom) voor 14,95 Eur. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Sprietje Geplaatst: 28 september 2022 Geplaatst: 28 september 2022 (aangepast) En waar moest je hem nu los wippen? Bedenk dat het afhankelijk is van welke ledlampen je gebruikt bij een bepaalde dimmer. Elke ledlamp heeft zo zijn eigen electronica en daarbij past een bepaalde dimmer het best is om o.a. te voorkomen dat de lampen gaan flikkeren. Led dimmers voor IKEA led lampen Led dimmers voor Philips led lampen Led dimmers voor Osram led lampen Led dimmers voor Megaman led lampen Led dimmers voor Sylvania led lampen Led dimmers voor Sencys (Praxis) led lampen Led dimmers voor Livarno Lux (Lidl) led lampen Led dimmer voor Calex led lampen Led dimmers voor EcoBright led lampen 28 september 2022 aangepast door Sprietje
Psychosammie Geplaatst: 28 september 2022 Geplaatst: 28 september 2022 Ik heb een Ikea ledlamp waar de dimmer ingebouwd is. Werkt perfect. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
theparasol Geplaatst: 28 september 2022 Geplaatst: 28 september 2022 3 hours ago, Psychosammie said: Ik heb een Ikea ledlamp waar de dimmer ingebouwd is. Yup ik ook, bevalt prima. Paar jaar terug overwogen om een dimmer te plaatsen maar toch niet gedaan want vond het te duur en ook nog dat geneuzel over fase afsnijdingen en per merk anders daar had ik helemaal geen zin in. Je kunt volgens mij tegenwoordig beter een smart led lamp nemen met een dimmer als afstandsbediening.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen