edbe Geplaatst: 16 oktober 2022 Geplaatst: 16 oktober 2022 weet iemand een goede tip hoe je lieveheersbeestjes kan verjagen? 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
minplus Geplaatst: 16 oktober 2022 Geplaatst: 16 oktober 2022 Waarom zou je ze willen verjagen? Ze verwijderen oa de bladluizen ed. van je planten. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
edbe Geplaatst: 16 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2022 40 minuten geleden, minplus zei: Waarom zou je ze willen verjagen? Ze verwijderen oa de bladluizen ed. van je planten. niet als er 20 binnen zitten 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
astro iris Geplaatst: 16 oktober 2022 Geplaatst: 16 oktober 2022 Als het er maar 20 zijn , vangen in glazen bokaal en buiten vrij laten. Hebben dit hier op de sterrenwacht vroeger vaak moeten doen. Waren er soms honderd.
minplus Geplaatst: 16 oktober 2022 Geplaatst: 16 oktober 2022 Gewoon een glas er overheen, een envelop oid erachter schuiven en buiten loslaten. Het zijn buitengewoon fijne diertjes in je tuin. Je kunt ze ook kopen. https://www.roodmetzwartestippen.nl/webshop/natuurlijke-vijanden/tegen-bladluis/algemene-informatie-lieveheersbeestjes/ 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
astro iris Geplaatst: 16 oktober 2022 Geplaatst: 16 oktober 2022 @minplus Zo doen wij het ook vaak, ook met spinnen.
minplus Geplaatst: 16 oktober 2022 Geplaatst: 16 oktober 2022 5 minuten geleden, astro iris zei: @minplus Zo doen wij het ook vaak, ook met spinnen. Standaard met dieren tegen het raam, behalve steekmuggen en bijtvliegen. Die krijgen een mep. Maar ik mik zo elk jaar meer dan 30 lieveheersbeestjes naar buiten; vooral uit de garage. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
cookie monster Geplaatst: 16 oktober 2022 Geplaatst: 16 oktober 2022 6 uren geleden, minplus zei: behalve steekmuggen en bijtvliegen. Die krijgen een mep. Dierenbeul 🤣 Ik hou muggen weg met notenbladeren , zolang er zulke bladeren zijn natuurlijk !! En soms .... mepperdemepmep ik er vol op los !! Rotdingen !!🏸 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: 17 oktober 2022 Geplaatst: 17 oktober 2022 https://artikelsite.nl/lieveheersbeestjes-plaag/ https://nl.wikihow.com/Van-lieveheersbeestjes-afkomen stofzuiger gebruiken of azijn spuiten/vegen in de sponningen van de vensters als het kouder wordt wil iedereen lekker binnen zitten spinnen vliegen lieveheersbeestjes motten je vrouw en kinderen.... 😁 niets aan te doen die laatsten With Or Whitout You U2
Mojo Geplaatst: 17 oktober 2022 Geplaatst: 17 oktober 2022 20 uren geleden, edbe zei: weet iemand een goede tip hoe je lieveheersbeestjes kan verjagen? Waren het deze? Deze waren gisteren bij mij zeer actief. Dit is echter een invasieve soort 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
cookie monster Geplaatst: 17 oktober 2022 Geplaatst: 17 oktober 2022 1 uur geleden, Tonskidutch zei: spinnen vliegen lieveheersbeestjes motten je vrouw en kinderen.... 😁 Ik wist niet dat die 3 eerstgenoemde je vrouw motten ?? 😲🤣 Maar dat ze ook je kinderen motten , terug motten verdorie !! 🏸😂 1 uur geleden, Tonskidutch zei: niets aan te doen die laatsten Koortje doorknippen !! Of wat ook helpt , voorkomen is beter dan genezen , geen vrouw in huis halen !! 😁🤫 1 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
jeevanhoof Geplaatst: 17 oktober 2022 Geplaatst: 17 oktober 2022 Waarom vliegen er plots zoveel lieveheersbeestjes rond? | Wetenschap & Planeet | hln.be mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
minplus Geplaatst: 17 oktober 2022 Geplaatst: 17 oktober 2022 (aangepast) . 17 oktober 2022 aangepast door minplus 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
cookie monster Geplaatst: 17 oktober 2022 Geplaatst: 17 oktober 2022 5 uren geleden, minplus zei: . Inderdaad , ik zou er ook een punt van maken !! 🥳 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 18 oktober 2022 Geplaatst: 18 oktober 2022 🙂 Wilde een foto plaatsen van een moker als laatste redmiddel maar dat mislukte vreemd genoeg.. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen