Sprietje Geplaatst: 23 oktober 2022 Geplaatst: 23 oktober 2022 (aangepast) Max heeft gewonnen. 25 punten er bij en ook nog de snelste ronde dus samen 26 punten en ook het constructeurskampioenschap van Red Bull. 23 oktober 2022 aangepast door Sprietje
Moderator ceesv Geplaatst: 23 oktober 2022 Moderator Geplaatst: 23 oktober 2022 Ik meen gezien te hebben, dat hij niet he snelste ronde punt heeft. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Frans B Geplaatst: 23 oktober 2022 Geplaatst: 23 oktober 2022 snelste ronde heeft hij ook niet. Maar als je z'n banden zag, gelukkig wel de race gewonnen. System Administrator (niet van deze site)
Oplossing moonchild Geplaatst: 23 oktober 2022 Oplossing Geplaatst: 23 oktober 2022 25 minutes ago, Frans B said: snelste ronde heeft hij ook niet. Maar als je z'n banden zag, gelukkig wel de race gewonnen. Frans, de rijders hebben de opdracht om tijdens de uitrolronde buiten de racelijn heel veel rubberen marbels op te pikken om zeken het minimale gewicht te behalen. Die zie je dan op de banden in de pits, is geen slijtage dus. Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Tonskidutch Geplaatst: 24 oktober 2022 Geplaatst: 24 oktober 2022 Een illegale vliegles voor Alonso op het circuit, spannende gast, maar hij krijgt er wel een grid straf voor in Meggiko. Logisch je moet niet gaan vliegen. wat een actie zeg. Mercy Mercy Me Robert Palmer
Tonskidutch Geplaatst: 24 oktober 2022 Geplaatst: 24 oktober 2022 1 uur geleden, Tonskidutch zei: maar hij krijgt er wel een grid straf voor in Meggiko. uh neen dat was niet correct / Haas klaagde omdat hij met een onveilige auto verder gereden heeft hij kreeg voor de wedstrijd in Austin Texas een straf en lande uiteindelijk op plek 15 heel raar dat je niet naar de pit mag Mercy Mercy Me Robert Palmer
Con Geplaatst: 24 oktober 2022 Geplaatst: 24 oktober 2022 Het was ongekend dat Max zelfs het probleem met de wheelgun recht heeft kunnen zetten. Red Bull kan trots zijn op zo'n coureur. 1 Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Con Geplaatst: 24 oktober 2022 Geplaatst: 24 oktober 2022 Ik weet niet of ik de link mag plaatsen. Dus modjes, let op. https://www.gpfans.com/nl/f1-nieuws/94362/red-bull-racing-en-fia-hebben-achter-de-schermen-akkoord-over-straf-budgetcap/ Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
moonchild Geplaatst: 24 oktober 2022 Geplaatst: 24 oktober 2022 Ik zag Tim Cook, ceo van Apple de finishvlag zwaaien. Iemand een idee omtrent de reden hiervan? Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Sprietje Geplaatst: 24 oktober 2022 Geplaatst: 24 oktober 2022 Dat lees je hier: https://www-autoracing1-com.translate.goog/pl/380905?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=nl&_x_tr_hl=nl&_x_tr_pto=sc
Tonskidutch Geplaatst: 25 oktober 2022 Geplaatst: 25 oktober 2022 13 uren geleden, moonchild zei: Ik zag Tim Cook en wat was die enthousiast zeg............. of heeft die een motorische handicap? Mercy Mercy Me Robert Palmer
Tonskidutch Geplaatst: 26 oktober 2022 Geplaatst: 26 oktober 2022 Op 24-10-2022 om 10:52, Tonskidutch zei: uh neen dat was niet correct / Haas klaagde omdat hij met een onveilige auto verder gereden heeft hij kreeg voor de wedstrijd in Austin Texas een straf en lande uiteindelijk op plek 15 heel raar dat je niet naar de pit mag https://www.nu.nl/formule-1/6232100/alonso-hekelt-tijdstraf-en-zet-fia-onder-druk-in-beroepszaak-alpine.html en volledig terecht wat mij betreft... Mercy Mercy Me Robert Palmer
minplus Geplaatst: 26 oktober 2022 Geplaatst: 26 oktober 2022 Volkomen bizar. Spiegeltje scheef en je wordt eruit geknikekrd. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Con Geplaatst: 27 oktober 2022 Geplaatst: 27 oktober 2022 Ik vind het twistbaar. 300km/h tegen een spiegel is geen sinecure. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 28 oktober 2022 Geplaatst: 28 oktober 2022 Quote Classic Formule 1: Alonso heeft zijn 7e plek in GP VS tóch weer in handen 28 oktober 2022 aha😜 Mercy Mercy Me Robert Palmer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen