edbe Geplaatst: 29 oktober 2022 Geplaatst: 29 oktober 2022 ik heb jl. week enkele producten besteld en speciaal op Zaterdag te laten leveren. nu zijn ze dus vrijdagmiddag gekomen en nu ligt het op een post.nl punt om af te halen, maar in het weekend zijn ze dicht 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
wanderer Geplaatst: 29 oktober 2022 Geplaatst: 29 oktober 2022 vreemd, zeker op zaterdag zijn ze geopend.. Samsung 40D6510WS
Tonskidutch Geplaatst: 29 oktober 2022 Geplaatst: 29 oktober 2022 zijn gewoon open hoor The Walk Back Home Paul Haslinger
edbe Geplaatst: 29 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2022 2 uren geleden, Tonskidutch zei: zijn gewoon open hoor dat klopt maar de ene keer is het bij de Jumbo en dan weer bij Superfunk. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Tonskidutch Geplaatst: 29 oktober 2022 Geplaatst: 29 oktober 2022 Had je dus ook vooraf kunnen bekijken, cool down tijdens het wachten. The Walk Back Home Paul Haslinger
edbe Geplaatst: 29 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2022 15 minuten geleden, Tonskidutch zei: Had je dus ook vooraf kunnen bekijken, cool down tijdens het wachten. nee, van te voren weet je nooit waar het komt te liggen...maar het mooiste is. heb aangegeven dat het op zaterdag geleverd moest worden omdat we dan thuis zijn........ 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
dutchandrew Geplaatst: 29 oktober 2022 Geplaatst: 29 oktober 2022 Hebben ze daar ook een pakket automaat of wordt je er door een medewerker geholpen?
edbe Geplaatst: 29 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2022 5 minuten geleden, dutchandrew zei: Hebben ze daar ook een pakket automaat of wordt je er door een medewerker geholpen? je wordt geholpen door een medewerker 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
theparasol Geplaatst: 29 oktober 2022 Geplaatst: 29 oktober 2022 Heel irritant. Maar een troost: dat van jou ligt er tenminste! Paar maand terug 2 simpele / goedkope accesspoints gekocht via ***, via track en trace de boel in de gaten houden begonnen hun reis in Italie. Dag later lagen ze in Luik op het vliegveld. Nou prima dan zijn ze er morgen / overmorgen wel. Alleen na 3 dagen waren ze zogenaamd nog steeds in Luik. Dus nooit gekomen en uiteindelijk gecrediteerd.
Tonskidutch Geplaatst: 29 oktober 2022 Geplaatst: 29 oktober 2022 Sorry voor het ongemak @edbe dat je de afleverbestemming / adres of het geopende afhaalpunt niet vooraf hebt opgegeven ligt toch echt wel aan jou ik laat heel bewust bezorgen op één bestemming die open is of één waar ik aanwezig ben en heb nog nooit problemen ervaren behalve dat ze dan echt één dag later zijn qua track & trace bij jou waren ze een dag eerder, wow wat een service enkele bezorgers doen een eigen planning als ze vrijgelaten worden qua "bezorgbestemming" The Walk Back Home Paul Haslinger
gerrit B Geplaatst: 29 oktober 2022 Geplaatst: 29 oktober 2022 Hier krijgen we juist op zaterdag regelmatig bericht "helaas troffen wij u niet thuis" Met als gevolg dat je naar de andere kant van de stad kunt op je pakket daar pas op maandag middag op te halen. En dat terwijl er de gehele dag gewoon iemand thuis was. Kijk je dan de camerabeelden na dan is er nooit iemand aan de deur geweest en is er zelfs geen postbestelauto in de straat geweest. Dus heeft zo'n zaterdag bezorger geen zin gehad om ergens naar toe te rijden en heeft gewoon het gehele spul gedumpt bij een bezorgpunt zodat hij/zij mooi op tijd thuis was en mag een ander kosten maken om zijn pakket op te gaan halen. Klagen bij Post nl. zorgt ervoor dat er dan plots weer een andere bezorger is op zaterdag maar na enkele weken flikken ze het gewoon opnieuw. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
bellejt Geplaatst: 29 oktober 2022 Geplaatst: 29 oktober 2022 ook eens gehad hier en klacht neergelegd bij hun en verkoper op de hoogte gebracht.De bezorger is maandag namiddag teruggekomen met pakje en veel excuses.Sindsdien nooit meer gebeurd. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
edbe Geplaatst: 29 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2022 1 uur terug, Tonskidutch zei: Sorry voor het ongemak @edbe dat je de afleverbestemming / adres of het geopende afhaalpunt niet vooraf hebt opgegeven ligt toch echt wel aan jou ik laat heel bewust bezorgen op één bestemming die open is of één waar ik aanwezig ben en heb nog nooit problemen ervaren behalve dat ze dan echt één dag later zijn qua track & trace bij jou waren ze een dag eerder, wow wat een service enkele bezorgers doen een eigen planning als ze vrijgelaten worden qua "bezorgbestemming" wat ben jij een azijnpisser, we hebben hier 4 verschillende post.nl punten en ook al heb ik een gekozen punt, het ligt altijd ergens anders...... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
D.Quijote Geplaatst: 29 oktober 2022 Geplaatst: 29 oktober 2022 (aangepast) 24 minuten geleden, gerrit B zei: Hier krijgen we juist op zaterdag regelmatig bericht "helaas troffen wij u niet thuis" Met als gevolg dat je naar de andere kant van de stad kunt op je pakket daar pas op maandag middag op te halen. En dat terwijl er de gehele dag gewoon iemand thuis was. Misschien lees ik er overheen, maar wie heeft dan het briefje in de brievenbus gedaan ? Of krijg je een email ? 29 oktober 2022 aangepast door D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Tonskidutch Geplaatst: 29 oktober 2022 Geplaatst: 29 oktober 2022 (aangepast) middels track & trace krijg je een email van post.nl 11 minuten geleden, edbe zei: wat ben jij een azijnpisser, we hebben hier 4 verschillende post.nl punten en ook al heb ik een gekozen punt, het ligt altijd ergens anders...... als dat zo is bij jullie, die andere afhaal adressen dan mag je wel eens een klacht indienen bij post.nl en niet onze goedbedoelde adviezen corrumperen wtf, gaan we hier sat4all leden aanzeiken of post.nl? hoop dat het duidelijk is, wie hier de azijnpisser is 29 oktober 2022 aangepast door Tonskidutch aanvullend waardeoordeel The Walk Back Home Paul Haslinger
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen