SoarSat Geplaatst: 31 oktober 2022 Geplaatst: 31 oktober 2022 Ik vroeg me af of er mensen zijn die oude advertenties van Multichoice of Canal+ hebben, graag zou ik hiervan scans of foto's willen ontvangen. Moest je een Multichoice, Canal+ of Filmnnet, DF1 of Premiere maandblad/gids hebben dan heb ik daar ook interesse in. Een oude FSW (Free Satellite Watcher) tijdschrift zou ook welkom zijn.
station_hendrik Geplaatst: 11 november 2022 Geplaatst: 11 november 2022 Zoiets als dit…. Helaas kan ik de Multichoice folder niet vinden tussen de rommel. Maar kwam nog wel wat ander materiaal tegen… --> Windows logica: Afsluiten onder Start
SoarSat Geplaatst: 11 november 2022 Auteur Geplaatst: 11 november 2022 53 minutes ago, station_hendrik said: Zoiets als dit…. Helaas kan ik de Multichoice folder niet vinden tussen de rommel. Maar kwam nog wel wat ander materiaal tegen… Dit is inderdaad waar ik naar op zoek ben.
satmenneke Geplaatst: 12 januari 2023 Geplaatst: 12 januari 2023 Unieke Astra horloge werkend 👍🏻👍🏻 Interesse? Zo ja stuur maar een PM
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen