Moderator ceesv Geplaatst: 5 november 2022 Moderator Geplaatst: 5 november 2022 Dat kan ook, je kan de fta satelliet zenders ook met je tv ontvangen en bekijken. Favorieten lijsten kan je dan ook op je tv maken, is alleen erg omslachtig omdat je dat met de afstandbrdienining moet inrichten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 5 november 2022 Geplaatst: 5 november 2022 https://www.sony.co.uk/electronics/support/downloads/00016025 of deze zenderlijst editor specifiek ook op jouw model werkt moet je sony vragen VOOR aankoop Coles Corner Richard Hawley
Jan007 Geplaatst: 5 november 2022 Geplaatst: 5 november 2022 Deze channel editor doet het ook. Ik gebruik ook 2 afstandsbedieningen: één voor mijn Proximus decoder en die van de Samsung TV voor mijn FTA zenders.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen