Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn telefoonrekening loopt wegens mijn internetgedrag de spuigaten uit.Daarom wil ik overschakelen naar Breedband-Internet, maar in het gebied waar ik woon zal kabel of ADSL-internet zeker niet binnen afzienbare tijd mogelijk zijn. In de November uitgave van het Duitse blad “Computer Bild” viel mijn oog op een advertentie van Highspeed-Internet via de sateliet met een Strato SkyDSL abonnement voor 15,90 euro per maand (zie www.strato.de). Wat ik begrepen heb is dat je voor de Upload heb je echter nog steeds een reguliere ISP en een modem-verbinding nodig.

Mijn vraag is nu, als ik een SkyDSL abonnement neem dat me onbeperkte downloads gunt, welke abonnementsvorm van een reguliere ISP is dan aan te bevelen. Rekening houdend met het feit dat ik onbeperkt wil downloaden en browsen (uploaden doe ik overigens nauwelijks). Kan ik met het goedkoopste abonnement van bijvoorbeeld Planet Internet of XS4all ook onbeperkt via de satelliet downloaden, zonder downloadlimiet of meerkosten? En kan ik ook onbeperkt van de newsserver downloaden of van de services van deze reguliere ISPs gebruik maken zonder meerkosten?

Ik hoop dat iemand een van deze vragen weet te beantwoorden. Alvast Bedankt,

Ripperman

Geplaatst:

Hoi, ik zit met dezelfde problemen. Ben jij ondertussen al iets wijzer geworden? Wil je dit dan delen met mij?

Alvast bedankt,

Technolover

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen