Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 november 2022 Geplaatst: 4 november 2022 (aangepast) Zoals enkele van jullie gemerkt hebben was het een tijdje stil rond IJzerbout. Het kwam door de verhuizing van MBC Group van Dubai naar Riyadh druk en daardoor enkele maanden geen tijd voor Sat4All. Hier wat foto´s van de opening van het nieuwe hoofdkantoor. Het was een geweldig feest. (zonder alcohol 😁) 4 november 2022 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
mereltje Geplaatst: 4 november 2022 Geplaatst: 4 november 2022 Leuk , krijg je ook kilometervergoeding😂 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 november 2022 Auteur Geplaatst: 4 november 2022 Heb niets te klagen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
astro iris Geplaatst: 4 november 2022 Geplaatst: 4 november 2022 Tof feestje daar en dat zonder alcohol, maar als ik zo de foto's bekijk, nemen ze het daar ook niet nauw met lichtvervuiling. Is hen vergeven, zolang ze het ginds houden.
Sprietje Geplaatst: 4 november 2022 Geplaatst: 4 november 2022 Toch een afstand van 1000 km met de auto of 1,5 uur met het vliegtuig.
minplus Geplaatst: 4 november 2022 Geplaatst: 4 november 2022 Ben jij die man links op de laatste foto? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Sprietje Geplaatst: 6 november 2022 Geplaatst: 6 november 2022 (aangepast) Nee joh, bij feestelijke gelegenheden draagt Sjeik IJzerbout een Brabants bonte theedoek op zijn hoofd. 6 november 2022 aangepast door Michel Foto op verzoek verwijderd
Tonskidutch Geplaatst: 6 november 2022 Geplaatst: 6 november 2022 En villa verkocht in Dubai en nu een tent? With Or Whitout You U2
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 november 2022 Auteur Geplaatst: 7 november 2022 Heren...kunnen we misschien op een wat serieuzer niveau communiceren? Ik krijg de indruk dat jullie nog steeds niet volwassen geworden zijn. 2 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Pionewbie Geplaatst: 7 november 2022 Geplaatst: 7 november 2022 Gewoon nieuwsgierig. Is jouw werk nu in Riyadh, Saudi Arabiya en ga je daar ook wonen, of is jouw werkplek nog in Dubai? 1
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 november 2022 Auteur Geplaatst: 7 november 2022 Er is voor mij persoonlijk niet veel veranderd, behalve dat ik wat vaker in het hoofdkantoor in Riyadh ben. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 11 november 2022 Geplaatst: 11 november 2022 Ja dat was eigenlijk de inhoud van m'n vraag of jezelf ook verhuizen moest. helder en veel succes met MBC With Or Whitout You U2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen