Christiaan71 Geplaatst: 12 november 2022 Geplaatst: 12 november 2022 Goedemorgen, ik ben een tijdje opzoek naar een juiste beschrijving om je huidige Oscam te vervangen door een ander exemplaar. Enige wat ik tegen kom is het installeren van Oscam, dat is een andere situatie. Ik heb dit wel vaker gedaan maar dat is een tijdje geleden en zit ik te klooien om het voor elkaar te krijgen. Ook zoek ik een site waar je diverse Oscam versies kan downloaden in IPK formaat. Beide kan ik niet vinden. Kan iemand mij hieraan helpen? Mijn ontvanger is een VUDUO 4K met Open PLI.
bellejt Geplaatst: 12 november 2022 Geplaatst: 12 november 2022 gewoon de oude file overschrijven met een FTP programma. Kan je normaal gewoon downloaden uit de feeds ook Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Oplossing Mimisiku Geplaatst: 12 november 2022 Oplossing Geplaatst: 12 november 2022 @Christiaan71 In principe heb je geen .IPK nodig. Je hebt uitsluitend de OScam binary nodig. Daarbij moet je letten op de architectuur van je box. Je VU+Duo4K heeft een armhf SoC. Dus uitsluitend OScam versies voor die architectuur downloaden. Het tweede waar je op moet letten is de dependancies. Sommige OScams hebben ondersteuning voor USB kaartlezers, seriële kaartlezers en SSL functionaliteit. Dit vereist bijbehorende ‘libs’ die je dus extra moet installeren… Ik bouw ze voor alle bekende SoC’s. Ik zou zeggen kijk eens in het OScam subforum hier. Daar plaats ik de OScam binaries en de bijbehorende ‘libs’… Veel success. 1 Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Christiaan71 Geplaatst: 12 november 2022 Auteur Geplaatst: 12 november 2022 Hoi Mimisiku, dank je wel. Ik gebruik helemaal kaarten. Heb ik dan een ander type oscam nodig dan de "standaard"? Dan ga ik de juiste opzoeken.
Mimisiku Geplaatst: 12 november 2022 Geplaatst: 12 november 2022 Ik gebruik helemaal kaarten??? Wel of geen kaarten? Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Christiaan71 Geplaatst: 12 november 2022 Auteur Geplaatst: 12 november 2022 Geen. En het is me al duidelijk dat dit niet toegestaan is, ook op dit forum alsmede PLI forum.
Aanbevolen berichten