boudeman Geplaatst: 13 november 2022 Geplaatst: 13 november 2022 De communicatie met mijn huidige, oude smartphone geeft geen problemen. Via de USB kabel kan ik foto's en video's overzetten naar mijn PC en omgekeerd. Ik overweeg een nieuwe smartphone te kopen, die een kabel heeft met aan beide zijden een USB-C aansluiting. Mijn PC heeft geen USB-C aansluitmogelijkheid en ook geen blue-tooth. Er zijn op internet USB-C / USB 2 adapters te koop. Vraag: mag ik ervan uitgaan dat met zo'n adapter de toegang tot de smartphone probleemloos verloopt? 2e vraag: een power adapter wordt niet standaard meegeleverd. Is opladen via de USB adapter dan toch mogelijk, zodat ik nog een oude power adapter kan gebruiken?
Pionewbie Geplaatst: 13 november 2022 Geplaatst: 13 november 2022 Op beide vragen is het antwoord: ja. Gebruik ze zelf ook.
Tonskidutch Geplaatst: 14 november 2022 Geplaatst: 14 november 2022 hier idem Coles Corner Richard Hawley
wanderer Geplaatst: 14 november 2022 Geplaatst: 14 november 2022 bedoel je zoiets? af en toe bij grootgrutters in de aanbieding of online verkrijgbaar.. 1 Samsung 40D6510WS
Oplossing boudeman Geplaatst: 14 november 2022 Auteur Oplossing Geplaatst: 14 november 2022 Dank voor de duidelijke antwoorden. Het zal nog wel even duren tot de aankoop van smartphone en adapter (kerstcadeau?).
Psychosammie Geplaatst: 14 november 2022 Geplaatst: 14 november 2022 Als je nou volgende keer ook nog even de oplossing bij @wanderer zet. 1 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen