Jean-Claude Geplaatst: 22 november 2022 Geplaatst: 22 november 2022 ik ben voor een familielid op zoek naar een winkel/webshop waar het nog steeds mogelijk is om een TVV abonnement af te sluiten via een kaart, dus niet via de geïntegreerde CI module ! als hefboom kan ik melden dat indien deze winkel kan gevonden worden, ik daar ook al het materiaal zal aankopen die dit familielid nodig heeft voor een nieuwe satelliet-installatie (en dan heb ik het over schotel, muuranker, lnb, bekabeling en enigma2 ontvanger). dus weet iemand een shop waar we nog een TVV abbo via kaart kunnen afsluiten ? Antwoord mag via PM als de shopnaam hier niet mag vermeld worden. Alternatief : als iemand van zijn huidig TVV abonnement afwil (met kaart uiteraard) kan ken ik een overnemer - laat maar weten. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Mimisiku Geplaatst: 22 november 2022 Geplaatst: 22 november 2022 Met het laatste kun je nog geluk hebben. Een dealer zal je geen kaart meer (mogen) verkopen. TVV registreert ze niet meer. Alleen contractovername accepteert men nog.. Voor de rest krijgen nieuwkomers uitsluitend de CAM803… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen