Ga naar inhoud


Opnemen 2 zender en 3e kijken gaat niet.


Jan-65

Aanbevolen berichten

  • Moderator
16 uren geleden, lspecial zei:

Vu+solo2  Openpli 4

Of openpli 4 achteraf decoderen ondersteunt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, dat doet OpenPli 4 niet. Zoals @Tonskidutch al zegt: toen was dat nog niet aan de orde.. Oude images zijn alleen nog interessant voor STB met weinig geheugen. Eigenlijk stap je dan over naar een nieuwe box als je de nieuwste software wil hebben. De oude bakjes ‘promoveer’ je tot slaapkamer ontvanger of testbakje… Nog leuk voor fallback of remote stream convert…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Openpli 4 is verleden jaar officieel "end of live" verklaard en wordt niet meer ondersteund.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist gezien en verwoord.

Maar de ene zijn vraag is de ander z'n opstap mogelijkheid maw laten we dit niet weer een verzamel topic laten worden met 10 verschillende problemen en mogelijke oplossingen. Dat leest zo lastig terug over een half jaartje.

CI+ met kaart

Kaart in softcam

Kaart in smartwi

juiste instellingen

juiste kabels

 

je komt er niet meer wijs uit straks

 

 

@Mimisiku voor ceesv reageerde

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-11-2022 om 19:40, Codx zei:

 

Dat is een beetje onzin, nu ga je het omdraaien.  Alles werkt behalve sommige combinaties met Veronica en de MTV thema zenders (6ff7, 6ff1,6ff0)  stonden altijd al op 2 sids. Vroeger had je ook problemen met duck-tv en TravelXP en inderdaad History channel maar die zijn allemaal verhuisd. 

 

Hoe zeker is het dat als een zender verhuist dat de 2 SID-limiet eraf gaat?

 

Ik heb geen Canal Digitaal meer, wie zou dit willen testen?

Ik heb nog wel een oud lijstje welke zenders de 2 SID-limiet hebben, en dat zijn er veel meer dat MTV thema en Veronica, de laatste stond er nog niet eens tussen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jan-65 welke ontvangers heb je nu en welk image staat er op met welke versie?

Gebruik je de ontvangers ook nog gelijktijdig?

Gebruik je nu OSCam? En zo ja, is de configuratie daarvan al nagekeken, met name het bestand oscam.ratelimit ?

Het sharen gaat ook via OSCam?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Alex1970 zei:

 

Hoe zeker is het dat als een zender verhuist dat de 2 SID-limiet eraf gaat?

 

Ik heb geen Canal Digitaal meer, wie zou dit willen testen?

Ik heb nog wel een oud lijstje welke zenders de 2 SID-limiet hebben, en dat zijn er veel meer dat MTV thema en Veronica, de laatste stond er nog niet eens tussen.

 

Met name zenders die via TP's van andere werden doorgegeven hadden vaak 2 ipv 4 limiet.  Veronica heb ik vorig jaar getest en kwam toen tot de conclusie dat een bepaalde combinatie (met RTL zenders) van kanalen problemen gaf , maar in een andere combinatie gewoon op 4  bleef lopen. Dus ik vermoedde een bug. 

 

 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik had t wel geweten.

Eruit met die zooi!

 

Blij dat ik al jaren geen CD meer heb en de wok voor fta heb.

 

Nu ziggo maar vind 20,95 euro inmiddels teveel voor al die reclames .

Je kunt nog wel goed opnemen en kijken via dvb-c maar vind t het geld niet meer waard.

 

Denk dit jaar ook Ziggo er maar uit.

Dat beetje lineair kan ook via NLZiet 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, zeeteefje zei:

heb twee weken geleden per ongeluk NP01, NPO3 en RTL8 tegelijk opgenomen. Twee van de opnames mislukt.

 

Das dan wel raar.

Als je kaart in strafmodus zou gaan, zouden de drie opnames moeten mislukt,t zijn.

Dus er is bij jouw wat anders aan de hand.

 

Ik heb pas nog drie opnames gedaan en een zender bekeken via TVV. Dit gaf geen problemen.

 

Mvg

aangepast door jeevanhoof

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo jeevanhoof. heb jij die opnamens s,avonds of in de dag gedaan en langer dan 60 minuten? heb het reeds verschillende malen meegemaakt in de dag werkt het en s,avond problemen .opgelet het is precies zender afhankelijk en niet altijd .inde dag werkt het meestal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
16 uren geleden, jeevanhoof zei:

Als je kaart in strafmodus zou gaan, zouden de drie opnames moeten mislukt,t zijn.

Het lijkt dus geen beperking van de kaart te zijn.

 

Zou er op de betreffende programma's een copy protect systeem gebruikt worden?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, jeevanhoof zei:

Als je kaart in strafmodus zou gaan, zouden de drie opnames moeten mislukt,t zijn.

Volgens mij gaat het wat subtieler. De laatste opname gaat eerst op zwart, dan de tweede en vervolgens ook de eerste. Maar tegen die tijd was de eerste opname alweer de enige opname geworden en liep die door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...