Tonskidutch Geplaatst: 25 november 2022 Geplaatst: 25 november 2022 weet iemand de oorzaak daarvan, want andere nummers van hem zijn wel afspeelbaar / Pat Metheny group <> Pat Metheny zie de grijze nummers in een afspeellijst van Spotify Coles Corner Richard Hawley
Oplossing moonchild Geplaatst: 25 november 2022 Oplossing Geplaatst: 25 november 2022 Zal waarschijnlijk met de afspeelrechten voor een bepaalde regio te maken hebben. Je zou een vpn kunnen proberen. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Tonskidutch Geplaatst: 27 november 2022 Auteur Geplaatst: 27 november 2022 Ik heb dat met die insteek als oplossing nog eens gaan zoeken https://whatnerd.com/why-spotify-songs-greyed-out/ daar wordt inderdaad de VPN voorgesteld om toch bepaalde songs te kunnen beluisteren. Maar dat Spotify z'n streaming rechten niet op orde houdt voor mijn regio lijkt me de eigenlijke oorzaak en dat voor 13,95€/maand. 🥺 Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 27 november 2022 Auteur Geplaatst: 27 november 2022 p.s. Geffen Record waarbij de Pat Metheny group hun CD's opnam was twee maanden geleden nog beschikbaar geweest Universal Music Group N.V. die zitten in Hilversum of zijn die opgekocht recent? Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen