Ga naar inhoud


Gezocht: Nokia Mediamaster 9500, 9500S of 9200


SoarSat

Aanbevolen berichten


  • 2 weken later...

@SoarSat

Is het gelukt met die Nokia's ?

(Uiteraard wil ik niet onder de duiven schieten van @satmenneke), ik heb er nog wel een paar liggen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SoarSat

Zal ik later doen; maar ik heb een verrassing voor je; je krijgt ze allemaal GRATIS!

Ik heb ook nog een Nokia 9600S en ook nog een Pace 2211, krijg je ook gratis.

Ik heb ook voor die Nokia's een Picture Grabber, krijg je ook gratis.

 

Je zal je afvragen waarom ik dit allemaal gratis weggeef.... Welnu, je hebt er geen reet meer aan, het is alleen leuk als je ze in een mooie glazen vitrinekast zet (of je moet bepaalde onderdelen nodig hebben).

 

Je moet ze wel komen ophalen.

Groetjes,

D-box 

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SoarSat

Oh, bijna vergeten, ik heb ook nog een Nokia DMAC/D2MAC ontvanger, krijg je ook gratis.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SoarSat

Ik heb ook nog een VideoCrypt -decoder (kon je vroeger de SKY-zenders mee decoderen).

Krijg je ook gratis.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, D-box said:

@SoarSat

Zal ik later doen; maar ik heb een verrassing voor je; je krijgt ze allemaal GRATIS!

Ik heb ook nog een Nokia 9600S en ook nog een Pace 2211, krijg je ook gratis.

Ik heb ook voor die Nokia's een Picture Grabber, krijg je ook gratis.

 

Je zal je afvragen waarom ik dit allemaal gratis weggeef.... Welnu, je hebt er geen reet meer aan, het is alleen leuk als je ze in een mooie glazen vitrinekast zet (of je moet bepaalde onderdelen nodig hebben).

 

Je moet ze wel komen ophalen.

Groetjes,

D-box 

Super! Hartelijk bedankt! Heb je de exacte modelnummers van de Nokia en VC decoder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, SoarSat zei:

Super! Hartelijk bedankt! Heb je de exacte modelnummers van de Nokia en VC decoder?

Heb je niks aan, ze zijn allemaal gepatcht door Leuter en Sandokan.

Dit is wat er in hangt: V1.82.0v (20.12.200)

Compiled 2001.12.25 (Ver1.2).

Dus met DVB2000 en NoOneManIt.

(Ulli was hier heel erg kwaad over omdat het een patch van zijn eigen patch was; dus Leuter en Sandokan hadden een patch van Ulli's patch gemaakt).

Maar ik weet niet of ik hier over mag schrijven op dit board.

Dus @ceesv, als dit bericht niet mag, mijn welgemeende excuses en svp dit bericht verwijderen.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SoarSat

Vergeten te vermelden: die VideoCrypt -decoder is ook gepatcht door een bedrijf in Zeeland (de naam vermeld ik uiteraard niet), ze hebben m zo gepatcht dat je er een illegaal kaartje in kon doen.

 

Met originele firmware heb ik nooit gewerkt.

 

Zelfs mijn huidige ontvanger is gepatcht.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...