jeevanhoof Geplaatst: 14 december 2022 Auteur Geplaatst: 14 december 2022 Hoi, bij Peter Pan werken de ondertitels ook prima. Je krijgt de ondertitels zonder zwarte achtergrond. ik heb ze enkel nog maar getest op de Engelse zenders, maawas prima te lezen. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Bambike Geplaatst: 14 december 2022 Geplaatst: 14 december 2022 5 uren geleden, jeevanhoof zei: Hoi, bij Peter Pan werken de ondertitels ook prima. Je krijgt de ondertitels zonder zwarte achtergrond. ik heb ze enkel nog maar getest op de Engelse zenders, maawas prima te lezen. mvg bestaat deze image nog wel voor een dreambox7080? BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000
jeevanhoof Geplaatst: 14 december 2022 Auteur Geplaatst: 14 december 2022 hey Bambike 1 uur geleden, Bambike zei: bestaat deze image nog wel voor een dreambox7080? Ik zou het niet weten Het ging hier over een dreambox Two. mvg 1 dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Tonskidutch Geplaatst: 7 januari 2023 Geplaatst: 7 januari 2023 even over die mount vraag actief..................................................activeren lokale gedeelde map.......................... video type verbinding ................................. CIFS share Server IP............................................. 192.168.0.100 Server share........................................ DS218play gebruik als harde schijf vervanging .....Nee Verbindingsopties................................rw, vers=3.1 gebruikersnaam...................................dreambox paswoord.............................................s..... vers=3.0 of 3.1 of een eerdere als je Syno oudere firmware erop heeft A Glass Of Champaign Sailor
jeevanhoof Geplaatst: 8 januari 2023 Auteur Geplaatst: 8 januari 2023 En waar vind ik de versie? dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Tonskidutch Geplaatst: 8 januari 2023 Geplaatst: 8 januari 2023 (aangepast) eigenlijk is dat bepaald door de synology firmware die erop draait en dus de instelling mappen delen voor microsoft smb/cifs ik heb een qnap maar geen synology dat is dus minimum versie en nieuwste de laagste en de hoogste versie van SMB 8 januari 2023 aangepast door Tonskidutch pardon my language A Glass Of Champaign Sailor
Mimisiku Geplaatst: 8 januari 2023 Geplaatst: 8 januari 2023 En ik heb 2 Netgear NAS-sen… Duo en NV-4000… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
jeevanhoof Geplaatst: 8 januari 2023 Auteur Geplaatst: 8 januari 2023 Bedoel je dit SMB3 kent hij ook wel dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Tonskidutch Geplaatst: 9 januari 2023 Geplaatst: 9 januari 2023 Ja @jeevanhoof dat bedoel ik en als je niet aan windows hebt geprutst moet je verbinding kunnen maken met de receiver nadat je SMB 3.0 kiest en de syno en dan de receiver voor de zekerheid herstart A Glass Of Champaign Sailor
jeevanhoof Geplaatst: 9 januari 2023 Auteur Geplaatst: 9 januari 2023 Maar alles werkt. In het begin even problemen, maar dat zou aan de DM 2.6 image gelegen hebben waarin een foutje zat om je NAS te kunnen mounten. In de Peterpan kan je nu via de netwerkbrouwser al je verbindeingen laten zien. Daar kies je de NAS en hij vraagt paswoord en gebruikersnaam. De CISF share is zo snel opgezet. mvg 1 dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Tonskidutch Geplaatst: 9 januari 2023 Geplaatst: 9 januari 2023 Aha oké ik was nog even bezig met de poging van het geïnstalleerde OpenPli image. Dat is voor anderen misschien wel bruikbaar. A Glass Of Champaign Sailor
Mimisiku Geplaatst: 9 januari 2023 Geplaatst: 9 januari 2023 OpenPli bestaat officieel niet voor de DM-Two UHD! Ik raad iedereen af om Open images op deze boxen te installeren. Het zijn Homebuilds die vaak maar ‘zo…zo’ werken. Vaak werken delen ervan niet (of slecht). De op DreamOS gebaseerde images zijn in elk geval getest, bevatten de meest recente drivers en niet onbelangrijk de benodigde support… Dat zie je nu weer met het mounten wat niet werkt.. Met het DreamOS gebaseerde Peter-Pan werkt het meteen prima… 1 Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Tonskidutch Geplaatst: 9 januari 2023 Geplaatst: 9 januari 2023 Op 7-12-2022 om 11:55, Mimisiku zei: Ik kan het niet vaak genoeg zeggen… Open* images moet je gewoon vermijden. Je hebt natuurlijk gelijk. Dat ik er eerder in dit draadje op terug kwam was inzake het mounten zelve. Was altijd "begeistert von Gemini" destijds op m'n Dreamboxen. A Glass Of Champaign Sailor
Mimisiku Geplaatst: 9 januari 2023 Geplaatst: 9 januari 2023 Ik vond Gemini altijd spuuglelijk.. Nu met GP 4.1 nog steeds dat lelijke uni-color blokkendoos design. Maar smaken verschillen natuurlijk Zelf vind ik Dream-Elite en Peter-Pan erg mooi…. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen