Megagert Geplaatst: 7 december 2022 Geplaatst: 7 december 2022 Hallo , naast 19.2 en 23,5 wil ik nog de 28.2 toevoegen in openatv . maar bij tuner instelling krijg ik alleen maar de optie 19.2 en 23,5 . hoe krijg ik de 28.2 er bij in ?
Dreeke Geplaatst: 8 december 2022 Geplaatst: 8 december 2022 (aangepast) Menu - Instellingen - Ontvangst - Tuner Voeg aan de 28 oost de juiste diseqc positie toe. 8 december 2022 aangepast door Dreeke Groet, André
Megagert Geplaatst: 8 december 2022 Auteur Geplaatst: 8 december 2022 Was het maar zo simpel …. Die keus is daar dus niet . Je kunt alleen 19.2 en 23,5 selecteren.
Tonskidutch Geplaatst: 8 december 2022 Geplaatst: 8 december 2022 als je via dreamboxedit 7.x een setting in de box laad waarbij de satellite.xml ook erin zit en de eneigma2 herstart moet dat probleem opgelost zijn. je kan ook alleen de satellite.xml erin zetten als je geen eigen lijsten aangemaakt hebt zijn op internet te vinden 1 Rappers Delight The Sugerhill Gang
Moderator ceesv Geplaatst: 8 december 2022 Moderator Geplaatst: 8 december 2022 Algemeen gesteld: Welke Diseqc is er ingesteld? Wanneer dat bijvoorbeeld A B is, heb je maar 2 mogelijke satellieten als keuze. Gebruik tenminste Diseqc instelling 1 2 3 4 Of dit ook in jouw ontvanger zo is zal je zelf moeten uitvinden. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
alias haha Geplaatst: 8 december 2022 Geplaatst: 8 december 2022 Je dient de Resolutie op diseqc op A/B/C/D te zetten ipv A/B zoals hier onder You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
bobje Geplaatst: 9 december 2022 Geplaatst: 9 december 2022 (aangepast) Hoi, Ik weet niet of je het al hebt opgelost. Menu instellingen kanale zoeken tunerconfiguratie selecteer je sattuner (als je meerdere tuners hebt) configuratie modus set op eenvoudig Mode set die op Diseqc A/B/C/D Set dan de juiste lnb op de juiste poort Daarna kun je de kanalenlijst downen via pluggins. Of Doe een blind scan. Groet, Bobje 9 december 2022 aangepast door bobje
Oplossing mebo870 Geplaatst: 10 december 2022 Oplossing Geplaatst: 10 december 2022 Pak bijgevoegde rar met satellites.xml uit en zet die in je box onder /etc/tuxbox/ Reboten en dan zal je de 28.2 wel zien staan, nadien wel gaan scannen. In satellites.xml staan de gegevens van satellieten, in uw geval zullen dat er maar twee geweest zijn astra 19 en 23 aanwezig in deze satellites.xml: astra 19 astra 23 astra 28 hotbird satellites.rar 1 The key to happiness. Stay away from idiots
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen