mereltje Geplaatst: 11 december 2022 Geplaatst: 11 december 2022 44 minuten geleden, minplus zei: Ik denk dat ik bij 64K weer mee ga doen met een scherm van 8 bij 4 meter in m'n kamer. Dan moet ik hem op de vloer leggen 🤣 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Old Satterhand Geplaatst: 12 december 2022 Geplaatst: 12 december 2022 18 uren geleden, minplus zei: Ik denk dat ik bij 64K weer mee ga doen met een scherm van 8 bij 4 meter in m'n kamer. Bedankt voor deze nuttige bijdrage. 1
AEO Geplaatst: 15 december 2022 Geplaatst: 15 december 2022 8K wordt gewoon weergegeven op 4K op mijn oled tv. Heb je een 8K tv, dan zal je 8K inhoud ook echt in 8K kunnen zien. Maar wil je het verschil tussen 4K en 8K kunnen zien, dan moet je wel een heel groot scherm hebben. Ik heb 4K oled met een grootte van 55 inch. Op een normale kijkafstand is 4K echter al super scherp. Ik denk niet dat je dan zelfs verschil zal kunnen zien tussen beide resoluties, ook al zou het een 8K tv zou zijn. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen