Windhoos Geplaatst: 12 december 2022 Geplaatst: 12 december 2022 Heeft er misschien iemand ervaring met de zogenoemde usb tuners?, ik zie veel rtl dongles o.a. RTL2832U of soortgelijk. veelal via aliexpress etc. Nu zie je vaak op de behuizing wel dvb-c staan, maar werkt dit ook met een openpli ontvanger?:) Hobbyist, and developer.
John van Dreumel Geplaatst: 12 december 2022 Geplaatst: 12 december 2022 (aangepast) Er zijn eersten geen OpenPLi ontvangers maar wel ontvangers waar OpenPLi voor wordt gemaakt. 😉 Voor veel Ali achtige USB DVB-C tuners is het maar afwachten of de drivers in hun feed zitten. Zij voegen niet alle mogelijke drivers standaard in hun feed toe. Dus of dat gaat werken is maar afwachten. 12 december 2022 aangepast door John van Dreumel Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Windhoos Geplaatst: 12 december 2022 Auteur Geplaatst: 12 december 2022 31 minuten geleden, John van Dreumel zei: Er zijn eersten geen OpenPLi ontvangers maar wel ontvangers waar OpenPLi voor wordt gemaakt. 😉 Voor veel Ali achtige USB DVB-C tuners is het maar afwachten of de drivers in hun feed zitten. Zij voegen niet alle mogelijke drivers standaard in hun feed toe. Dus of dat gaat werken is maar afwachten. ik zie dat de xbox tv tuners ook prima werken in openpli. daar maar eens 1 van proberen:) Hobbyist, and developer.
Windhoos Geplaatst: 15 december 2022 Auteur Geplaatst: 15 december 2022 Na nader inzien werkt het toch niet op mijn box met openpli, er is kernel versie 4.16 of hoger vereist. En die is alleen aan te passen door de fabrikant van mijn Zgemma h7c:(. Wel jammer want deze tuner kost slechts 18 euro op dit moment. Hobbyist, and developer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen